به دلیل مشکلات نرم‌افزاری، تلفن خارق‌العاده OnePlus One با تاخیر به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
هزاران مشتری خوش اقبالیِ که موفق به پیش خرید  OnePlus One شده‌اند، به دلیل بروز‌رسانی‌ اساسی در نرم‌افزار این گوشی، باید کمی بیشتر منتظر رسیدن تلفن خارق‌العاده خود بمانند.
تبلیغات

اگر شما هم در انتظار رسیدن به گوشی هوشمند OnePlus One، اولین تلفن هوشمندی که با همکاری Cyanogen Mod تولید می‌شود هستید، باید به اطلاع‌تان برسانیم که این تلفن دیرتر از موئد عرضه خواهد شد.

 OnePlus One را به دو روش می‌توان خریداری کرد، یا باید از اشخاصی که موفق به خرید این گوشی شده‌اند بخواهید که برایتان دعوت‌نامه ارسال کنند یا اینکه در مسابقه‌هایی که کمپانی OnePlus در انجمن خود برگزار می‌کند شرکت کنید، که در صورت خوش شانس بودن OnePlus به عنوان جایزه شما را در اولویت خرید محصول خود قرار می‌دهد.

اخیرا برنده‌گان خوش‌شانس OnePlus One ایمیلی دریافت کرده‌اند که در آن علت تاخیر تحویل کالا را بروز رسانی بنیادین ذکر کرده است همچنین کمپانی OnePlus گفته است که کماکان در حال رفع ایرادات نهایی در نرم‌افزار آن است.

تا به این لحظه OnePlus زمان دقیق عرضه محصول را اعلام نکرده است. یکی از مدیران رده بالای سایانوژن‌مود در پستی در Reddit گفته است که این مشکل نرم‌افزاری مربوط به آسیب‌پذیری اخیر Open ssl است و توسعه دهنده‌گان سایانوژن‌مود می‌خواهند زمانی که این گوشی به دست کاربران می‌رسد عاری از هرگونه ایراد امنیتی باشد.

نسخه‌ی جدید نرم‌افزار به معنی آن است که کل Firmware نیاز به تایید مجدد دارد (شامل فرآیند تضمین کیفیت)، اما ما معتقدیم مزایای امنیتی مهم‌تر از تاخیر است.

Ciwrk گفته است، قبول داریم که این تغییرات در آخرین لحظه صورت گرفته است ولی دلیل آن مربوط به تعیین زمان عرضه محصول نهایی نیست.

OnePlus One یک تازه کار چینی است که شعار اصلی آن Flagship-killer (قاتل پرچمداران) است. در واقع وان‌پلاس وان تلفنی است که قرار است همه پرچمداران بازار تلفن‌های هوشمند را به زانو درآورد. OnePlus One از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد؛ پشتیبانی از شبکه نسل چهارم (LTE)، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگن 801، ۳ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر فول‌اچ‌دی ۵.۵ اینچی از نوع IPS و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی که مجهز به سنسور نسل دوم سونی است، از جمله مشخصات سخت‌افزاری این تلفن به شمار می‌روند. مقرر شده بود که این تلفن هوشمند در ماه ژوئن آماده فروش برای عموم خواهد شد، ولی هنوز در حال پیگری آن هستیم که ببینیم آیا این تغییرات نرم‌افزاری باعث تاخیر در عرضه عمومی هم می‌شود یا خیر، همواره سعی خواهیم کرد زمان دقیق عرضه این محصول را به اطلاع‌تان برسانیم.

پیش از اینکه شروع به ارسال نظرات خود در رابطه با این تلفن هوشمند کنید، از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیویی از طراحی این گوشی هوشمند خوش ساخت، قدرتمند و مقرون به صرفه‌ی ۳۰۰ دلاری بنشینید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات