ساعت هوشمند G Watch بصورت رایگان در اختیار توسعه‌دهندگان حاضر در کنفرانس I/O قرار خواهد گرفت

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
دیروز در زومیت در مورد جزئیات سخت‌افزاری جی‌واچ ال‌جی خواندید. حال شنیده‌ها حکایت از تاریخ عرضه‌ی این ساعت هوشمند دارند. انتظار می‌رود این ساعت‌هوشمند در جریان برگزاری کنفرانس I/O گوگل که در که ابتدای تیرماه برگزار خواهد شد، معرفی شود.
تبلیغات

 براساس شنیده‌ها گوگل در نظر دارد تا ساعت‌هوشمند ال‌جی را که جزو اولین نمونه‌‌های توسعه داده شده مبتنی بر Android Wear است، در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود به صورت رایگان در اختیار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگانی قرار دهد که در این کنفرانس شرکت کرده‌اند. چنین هدیه‌ای می‌تواند انگیزه‌ی خوبی برای توسعه‌دهندگان به منظور توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها برای ابزار‌های مبتنی بر Android Wear باشد که یکی از ارکان اساسی فروش بالا و موفقیت یک اکوسیستم به شمار می‌رود. در حالی که اخباری مبنی بر معرفی جی‌واچ در کنفرانس گوگل منتشر شده، برخی دیگر از گمانه‌ها نیز عرضه‌ی رسمی این ساعت‌هوشمند را در 16 تیرماه در انگلستان پیش‌بینی کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد این ساعت‌هوشمند قیمتی کمتر از نمونه‌های موجود در بازار و حتی کمتر از گیر 2 نئو سامسونگ داشته باشد.

ظاهرا برنامه گوگل اینگونه است که جی‌واچ ال‌جی را در کتار موتو ۳۶۰ موتورولا در Google IO معرفی کند و کمی بعد این ساعت‌ها روانه بازار شوند. شایعات همچنین نشان می‌دهد که علاوه بر ال‌جی و موتورولا، برخی دیگر از شرکای سخت‌افزاری گوگل نیز ساعت مبتنی بر Android Wear رونمایی خواهند کرد. ایسوس، یکی از آن شرکت‌هایی است که احتمال معرفی ساعت هوشمند آن بسیار است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات