زوم‌اپ: اپلیکیشن رسمی ناسا؛ مرجعی کامل برای دوستداران فضا و زمین

پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سازمان هوا و فضای آمریکا، ناسا، اپلیکیشن رسمی خود را برای دستگاه‌های هوشمند معرفی کرده که در آن می‌توانید بسیاری از اطلاعات ناب و همچنین تصاویر و ویدیوهای با کیفیت را پیدا کنید. در زوم‌اپ امروز به بررسی این اپلیکیشن می‌پردازیم.
تبلیغات

علاقه‌مندان به نجوم به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته‌ی اول کسانی هستند که این شاخه از علم را به صورت حرفه‌ای و تخصصی دنبال می‌کنند و دسته‌ی دوم کسانی که از روی علاقه و اشتیاق، هر از چندگاهی اخبار و اطلاعات مربوط به مأموریت‌ها و اکتشافات فضایی را پیگیری می‌نمایند. جزء هر کدام از این دو گروه که باشید، در این اپلیکیشن می‌توانید به طور کامل به مواردی نظیر اطلاعات کامل مأموریت‌ها، تصاویر بسیار با کیفیت از زمین و فضا، ویدیوهای جذاب، پیگیری خبرها و موارد مهم و مرتبط با ناسا که به صورت همزمان در شبکه‌ی اجتماعی توییتر منتشر می‌گردند، تماشای تلویزیون اینترنتی ناسا، اخبار مهم، مراکز تحقیقاتی فضایی و برنامه‌های آتی این سازمان را مشاهده نمایید.

nasaapp

قطعاً افرادی که به چنین مواردی علاقه‌مند هستند، هنگام کار‌کردن با این اپلیکیشن شگفت‌زده خواهند شد. با استفاده از اپلیکیشن NASA دیگر لازم نیست اخبار مرتبط با اکتشافات فضایی را از رسانه‌ها دنبال کنید؛ زیرا تمامی این اطلاعات دائماً در حال بروز رسانی هستند.

جالب است بدانید بخش تصاویر این اپلیکیشن افزون بر 12.000 تصویر با کیفیت را در خود جای داده که هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

همچنین چنانچه مایل باشید تا پرتاب فضاپیماها یا موشک‌های تحقیقاتی را از نزدیک تماشا کنید، کافی است به بخش تلویزیون ناسا مراجعه نموده و از آنجا به صورت رایگان و به تماشای تلاش متخصصان و محققین ناسا بپردازید.

این اپلیکیشن برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات