OPPO R3، باریکترین گوشی LTE جهان معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی از معرفی گوشی‌های N1 مینی و R6007 (با نام مستعار 7 Find مینی) نمی‌گذرد که کمپانی چینی OPPO یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود را به نام R3 در این هفته معرفی نمود.
تبلیغات

این گوشی‌هوشمند با ابعاد 142.3 در 70.4 در 6.3 میلی‌متر طراحی شده که ضخامت بسیار نازک ، آن را به باریک‌ترین گوشی‌هوشمند دنیا ملقب می‌سازد. در حقیقت OPPO این گوشی‌هوشمند را به عنوان باریکترین گوشی‌هوشمند LTE رونمایی کرده است (هر چند به نظر می‌رسد این گوشی فقط از فرکانس‌های LTE چین پشتیبانی کند).

R3 دستگاهی رده‌بالا محسوب نمی‌شود؛ با این حال ویژگی‌های سخت‌افزاری منطقی و قابل‌قبولی را ارائه می‌کند. این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌نمایش 5 اینچ با رزولوشن HD یا 720P بهره می‌برد. دوربین پشتی آن 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی به یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 1 گیگابایت رم تجهیز شده و از 8 گیگابایت فضای داخلی قابل ارتقاء از طریق حافظه جانبی برخوردار است. R3 به سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 و رابط کاربری اختصاصی اپپو یعنی ColorOS بهره می‌برد. این گوشی جدید 140 گرم وزن داشته و به یک باتری 2420 میلی‌آمپرساعتی نیز تجهیز شده است.

OPPO با شروع این هفته، فروش رسمی R3 در چین را با قیمت تقریبی 368 دلار آغاز خواهد کرد. این کمپانی هنوز در رابطه با عرضه جهانی این گوشی اظهارنظر رسمی خاصی نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات