مجموعه‌ تصاویرباکیفیت از گلکسی S5 مینی منتشر شد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر طبق سنت تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی، باید پس از عرضه‌ی یک پرچمدار، منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی مینی آن نیز باشیم. پس از انتشار اخباری در مورد گلکسی S5 مینی، هم‌اکنون تصاویری با کیفیت از نسخه‌ی مینی آخرین نسل از پرچمدار سامسونگ منتشر شده که طی آن این تلفن‌هوشمند در کنار برادر بزرگ‌تر خود برای مقایسه قرار گرفته است.
تبلیغات

همانطور که در این تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، گلکسی S5 مینی بخش عمده‌ای از الگوی طراحی برادر بزرگ‌تر را به عاریه گرفته است که از جمله‌ی آن می‌توان به قاب پشتی با الگوی سوراخ‌دار و سنسور ضربان‌سنج آن اشاره کرد.

براساس اطلاعاتی که منبع منتشر کننده‌ی تصاویر ارائه کرده، نسخه‌ی مینی اس5 نیز دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بدون حتی قرارگرفتن درپوش روی اسلات میکرو USB است.

می‌توان انتظار داشت تا این تلفن‌هوشمند با یک صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 720p، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اگزینوس 3 با بهره‌گیری از چهار هسته‌ی Cortex-A7 در فرکانس کاری 1.4‌گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی Mali 400 MP4 و 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه شود.

 همچنین نباید استفاده از گوریلا‌گلس 3 برای محافظت از صفحه‌ی نمایش، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی را در جلو، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی با امکان افزایش از طریق اسلات میکرو SD، سنسورضربان سنج  و سنسور اثر انگشت را از یاد برد.

در مورد قابلیت‌های ارتباطی نیز گلکسی S5 مینی با پشتیبانی از LTE، 3G، Wi-Fi، بلوتوث نسخه‌ی 4.0، NFC، IR Blaster، GPS و Glonass وارد بازار خواهد شد. گلکسی S5 مینی به‌همراه اندروید 4.4.2 کیت‌کت و همراه با رابط‌کاربری Magazine UX سامسونگ عرضه می‌شود.

در تصویر زیر نیز می‌توانید نتایج بنچمارک انتوتو برای گلکسی S5 مینی را مشاهده کنید.

S5MiniBenchmark
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات