Fable Legends برای XBOX One معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
امکان ندارد که از خلاقیت در دنیای ویدئو گیم صحبت کنیم و نام پیتر مولینیو را نیاوریم. خالق دنیای FABLE که حالا با نسخه جدید FABLE به E3 آمده تا سورپرایز انحصاری دیگری از کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت برای طرفداران و هواخواهان سبک RPG باشد. عنوانی انحصاری که گیمرها را به پیش از آغاز سری FABLE می‌برد. با ما برای تماشای تریلر به نمایش در آمده از این بازی و دریافت اطلاعات بیشتر از آن همراهی کنید.
تبلیغات

FABLE را می‌توان یکی از برترین عناوین نسل هفتم برشمرد. دنیایی فانتزی از خالق افسانه‌ای شرکت LionHead، پیترمولینیو که در آن هر حرفی، هر رفتاری و هر احساسی که در آن بروز دهید، در دنیای شما تأثیر می‌گذارد. دنیایی سراسر از شوخی با گرافیک کارتونی و مملو از جلوه‌های بصری که دوست داشتنی‌ترین دنیاهای فانتزی را پیش روی گیمرها تصویر می‌کند. دنیایی که انتخاب مسیر درست از غلط در اختیار خودتان است! دنیایی که باید خودتان سرنوشتتان را رقم بزنید! به دنیای مولینیو خوش آمدید.

شخصیت کاراکتر اصلی بنابر انتخاب‌های خوب و بد، خیر و شر، درست یا نادرست شکل می‌گیرد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرد یک تبه‌کار شیطان‌صفت باشید یا یک قهرمان فرشته‌خو.

image fable legends-1
image fable legends-4
image fable legends-3
image fable legends-2

داستان بازی FABLE Legends در 400 سال قبل از شروع اولین نسخه از سه‌گانه Fable روایت می‌گردد و در زمانی قبل از حضور قهرمانان این سری سیر می‌کند. گیم پلی در این نسخه بر خلاف نسخه‌های دیگر این سری که روی گیم پلی تک‌نفره تمرکز می‌کرد، روی بازی چند نفره و گروهی متمرکز است. حتی اگر شما کسی را نداشته باشید که در دنیای FABLE شما را همراهی کند، هوش مصنوعی نقش یار شما را ایفا خواهد نمود.

fable legends-2
fable legends-3

در آخرین نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3، می‌توانید نحوه‌ی استفاده از بخش گروهی در گیم پلی بازی را مشاهده کنید. تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید:‌

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات