با Mario Maker بازی‌های اختصاصی خود را در Wii U برای Mario بسازید

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
امکان ندارد که روزی روزگاری گیمر بوده باشید و اسم ماریو یا همان قارچ خور خودمان را نشنیده باشید. شخصیت چاق، کوتاه قد و دوست داشتنی که با وجود گذشت سالیان دراز و رفت‌و‌آمد میلیون‌ها قهرمان جدید، جای خود را در دل بسیاری از گیمرها دارد. اما اگر دلتان برای قارچ‌خور و مراحل جذابش تنگ شده، نینتندو، سورپرایز ویژه‌ای برایتان دارد. حالا می‌توانید مراحل دلخواه خودتان را برای قارچ خور طراحی کنید و بعدا آن‌ها را بازی کنید! منتها به یک کنسول Wii U برای این کار نیاز دارید!
تبلیغات

همان‌طور که گفتیم، خاطره انگیز بودن دنیای ماریو به قدری است که شاید هنوز بسیاری از شما همچون ما در پی تجربه‌ای دوباره از گشت‌و‌گذار در قالب قهرمان کوتاه دوست‌داشتنی‌مان هستیم. در همین راستا، نینتندو در اقدامی جالب، این فرصت را به خریداران کنسول Wii U می‌دهد تا مراحل اختصاصی خود را با کمک ده‌ها ابزار خلاقانه طراحی کنند.

این طراحی‌ها با کمک کنترلر مخصوص Wii U و صفحه لمسی موجود بر آن، وسعت بیشتری گرفته است و امکان خلق محیط‌های دلخواه برایتان فراهم شده است. حال شما را دعوت به تماشای ویدیوی از پیش ظبط‌شده‌ای که نینتندو در نمایشگاه E3 برای این عنوان به نمایش گذاشته است، می‌نماییم.

لینک دانلود ویدئو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات