نسخه جدید فرنچایز Legend Of Zelda برای کنسول Wii U معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
افسانه زلدا را می‌توان یکی از شاهکارهای فراموش نشدنی در دنیای ویدئو گیم خطاب کرد. عنوانی که به نوعی سمبل و نماد اهمیت نینتندو در دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. حالا نینتندو می‌خواهد با فضای open-World در دنیای زلدا، افسانه‌هایش را به زبانی تازه روایت کند.
تبلیغات

لینک، قهرمان دوست داشتنی دنیای زلدا که از کودکی‌اش در دنیای ویدئو گیم حضور داشته، اکنون داستانی دیگر را در دنیایی Open-World رقم خواهد زد. دنیایی که به لطف قدرت پردازشی بیشتر در کنسول Wii U در جهانی باز و با گرافیک رنگارنگ روایت خواهد شد. به گفته سازندگان آزادی زیادی در این بازی به شما داده شده است و هر گاه بخواهید می‌توانید به مسافت‌های دور در دنیای بازی سفر کنید. همچنین برای گشت‌و‌گذار در دنیای وسیع بازی‌ می‌توانید از اسب‌ها کمک بگیرید تا مسافت‌ها را با سرعت بیشتر طی کنید.

در کنار این‌ها، گیم پلی بازی نیز با تغییرات زیادی همراه بوده است. تغییراتی که هنوز به‌طور کامل آن‌ها را ندیده‌ایم ولی به گفته Eiji Aonuma این تغییرات سبب شده‌اند تا با گیم پلی جدیدی در این فرنچایز دیرینه رو‌به‌رو شویم. اگر شما نیز مشتاق آن هستید تا بیشتر از پیش با این بازی آشنا شوید، می‌توانید اولین نمایش گیم پلی نسخه جدید افسانه زلدا درکنسول جدید نینتندو را در زیر مشاهده کنید:

لینک دانلود ویدئو

همچنین تاریخ انتشار بازی نیز به صورت دقیق اعلام نشده است، ولی سال ۲۰۱۵ برای انتشار این عنوان انتخاب شده است.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات