بازی جدید نینتدو،Super Smash Bros، شما و عروسک‌هایتان را به درون بازی می‌برد

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
قارچ‌خور بازی محبوب دوران کودکی بسیاری از گیمرها بوده و حالا با معرفی هر بازی که گوشه‌چشمی به ماریو و لوئیجی و دیگر کاراکترهای دوست‌داشتنی آن دارد، توجه همه معطوف به آن می‌شود. البته در E3 امسال، نام‌های بزرگی درخشیدند ولیکن Super Smash Bros یکی از بازی‌های نوستالژیک و پرطرفدار است که با عروسک‌های جالب وارد دنیای بازی می‌شود. با هم ببینیم نینتندو این بار چه خلاقیت‌هایی از خود بروز داده است.
تبلیغات

قرار نیست هر بار که نام ماریو را می‌شنویم یاد کاراکتر دوست‌داشتتی قارچ‌خور بیافتیم که با دشمنان می‌جنگید و ملکه را نجات می‌داد. ماریو در بازی‌های مختلفی ایفای نقش کرده و این بار هم نینتندو بازی متفاوتی را با حضور ماریو معرفی کرده است. بازی‌خورها فقط با حس خاطره‌انگیز به بازی جدید Super Smash Bros نگاه نمی‌کنند بلکه تفاوت‌های آن را هم مدنظر قرار می‌دهند.

نینتندو در نسخه‌ی جدید به گیمرها اجازه می‌دهد که کاراکترهای مطلوب خودشان را از طریق اسباب‌بازی‌های مجهز به NFC که با عنوان Amiibo هم شناخته می‌شوند، وارد دنیای بازی کنند. تنها کافی است این اسباب‌بازی‌ها را روی دسته بازی Wii U قرار دهید.

super-smash-bros-wii-u-amiibo

کاراکترهای ظاهر شده به شما در مبارزات کمک می‌کنند و حتی فنون جدیدی یاد می‌گیرند و Level Up می‌شوند. جالب است که به کمک NFC تمام تغییرات و فنونی که یاد گرفته شده، در عروسک Amiibo ذخیره می‌شود و بعداً می‌توان به‌راحتی از آن استفاده کرد.

اولین عروسک‌های Amiibo که نینتندو ارایه کرده، شخصیت‌های Pikachu،Mario ،Peach ،Yoshi ،Kirby ، Animal ،Crossing's Villager ،Samus ،Link ،Wii Fit Trainer و Donkey Kong هستند.

عناوین دیگری مثل Mario Kart 8، Mario Party 10 و همچنین Yoshi’s World هم در آینده‌ی نزدیک از عروسک‌های Amiibo پشتیبانی خواهند کرد. گزینه‌ی دیگری که در .Super Smash Bros موجود است، امکان استفاده کردن از Mii خودتان است. منظور از Mii، کاراکتری شبیه به گیمر است که در محیط بازی مشغول مبارزه می‌شود. تجربه‌ی جالبی است که خودتان را در دنیای دیجیتالی و فانتزی‌گونه‌ی بازی ببینید.

زمان عرضه‌ی بازی حدوداً مصادف با سال نوی میلادی است، البته برای کنسول Wii U. نسخه‌ی مخصوص نینتندو 3DS هم کمی زودتر و در تاریخ 3 اکتبرمصادف با 11 مهر 93 عرضه می‌شود.

خبر دیگر برای علاقه‌مندان به این عروسک‌ها این است که در سال ۲۰۱۵ با رونمایی از یک وسیله‌ی جانبی امکان استفاده از آن‌ها روی کنسول نینتندو 3DS هم فراهم خواهد شد.

دانلود ویدئو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات