Bloodborne، عنوان خونین دیگری از سوی سازندگان DarkSouls برای کنسول PS4

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
گیمرهای سبک RPG، بدون شک با نام Dark Souls و Deamon Solus آشنا هستند. عناوینی قدرتمند که با وجود دشواری بسیار در طی مراحل، طرفداران پر و پا قرص بسیاری دارد. حالا سونی در سورپرایزی ویژه برای طرفداران خود، عنوان انحصاری جدیدی از سوی سازندگان این بازی‌ها با نام Bloodborne را معرفی کرده است! عنوانی سراسر خون، وحشت و ترس که می‌تواند طرفداران ژانر نقش آفرینی را با خود به دنیایی تازه وارد سازد.
تبلیغات

Hidetaka Miyazaki کارگردان عناوین ماندگار و بزرگ سبک RPG و خالق بازی‌هایی همچون Dark Souls و Deamon Solus خبر از همکاری با سونی برای تولید یک انحصاری جذاب دیگر در سبک RPG داد.

تریلر سینمایی به نمایش در آمده از این بازی در کنفرانس E3، صحنه‌هایی مملو از خشونت، خون را در اتمسفر ناخوشایند به نمایش می‌گذارد که در همین مرحله اول، نوید ظهور یک بازی ترسناک در ژانر RPG را می‌دهد. براساس توضیحات سازندگان در کانال یوتیوب بازی، این بازی در شهری خیالی با نام Yharnam جریان خواهد داشت. شهری نفرین‌شده که مریضی، ترس و سایه مرگ در جای جای آن حضور دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید. این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد و همچنین امکان پیش‌خرید آن از هم اکنون وجود دارد.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات