هوآوی تلفن‌هوشمند Honor 6 را 3 تیرماه در ورزشگاه ملی چین معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً، اخبار متعددی را در مورد تلفن‌هوشمندی با نام مولان از هوآوی شنیده‌ایم که قرار است توسط هوآوی روانه‌ی بازار شود. به‌نظر می‌رسد فرصت رونمایی از این تلفن‌هوشمند فرا رسیده است؛ چراکه هوآوی این تلفن‌هوشمند را که نام آن Honor 6 است 3 تیرماه سال جاری طی مراسمی در ورزشگاه ملی پکن معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

اطلاعات مورد نظر از طریق انتشار تیزری رسمی از سوی هوآوی کسب شده است که در آن از این تلفن‌هوشمند با نام هوآوی Honor 6 نام برده شده است.

براساس تصاویر منتشر شده، این تلفن‌ در تاریخ سوم تیرماه سال جاری در ورزشگاه ملی پکن رونمایی خواهد شد. این همان ورزشگاهی است که در جریان برگزاری مسابقات المپیک 2012 پکن افتتاح شده و از آن با عنوان آشیانه‌ی پرنده یاد می‌شود. هوآوی نام این تلفن‌هوشمند را مخصوصاً با استفاده از عدد 6 را برای یکسان‌سازی نام پرچمدار خود با سایر پرچمداران بازار که هنوز روانه‌ی بازار نشده‌اند انتخاب کرده‌ است. این دو پرچمدار همان آیفون 6 و گلکسی S6 است که هنوز معرفی نشده‌اند.

نتایج بنچمارک اَنتوتو هوآوی Honor 6 نشان از این دارد که این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,080، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 920 های‌سیلیکون بهره خواهد برد. این پردازنده‌ی از معماری big.LITTLE بهره می‌برد. براساس معماری big.LITTLE،  چهار هسته‌ی قدرتمند برای انجام وظایف سنگین به‌کار گرفته شده و چهار هسته‌ی کوچک دیگر نیز برای انجام کارهای سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات فنی بیشتر از این معماری به مقاله اختصاصی بررسی عمیق هسته‌های ریز و درشت Exynos 5 Octa سامسونگ بر بستر معماری big.LITTLE آرم‬ از محمد شهاب شهوازیان مراجعه کنید.

همچنین باید به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد. هوآوی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت این تلفن‌هوشمند بهره برده است. مولان به‌همراه اندروید 4.4.2 عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات