نسخه آزمایشی Destiny برای دارندگان کنسول سونی از نیمه جولای قابل بازی خواهد بود

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
سری Halo را بدون شک، می‌توان یکی از ماندگارترین انحصاری‌های کنسول مایکروسافت در نسل پیشین دانست. حالا سازنده اصلی این بازی Bungie با عنوان تازه‌ای تحت عنوان Destiny قصد دارد تا به دنیای بازی‌های ویدیویی بازگردد! ولی این بار خبری از یک عنوان کاملا انحصاری برای مایکروسافت نیست، بلکه Bungie تمامی پلتفرم‌های مطرح حاضر را مورد هدف قرار گرفته است.
تبلیغات

از مدت‌ها پیش که خبر ساخت عنوان جدید Bungie در دنیای ویدیوگیم پیچید، شور و هیجان بسیاری حول بازی جدید سازندگان هیلو به وجود آمده است. بعد از آن، اخباری از انتشار محتوای اختصاصی برای کنسول نسل بعدی سونی شنیده شد و حالا در جریان برگزاری نمایشگاه E3، سونی از این ویژگی‌های انحصاری که با همکاری Bungie در هنگام عرضه این بازی ارائه خواهد کرد، پرده برداشت.

سونی در کنفرانس خود در نمایشگاه E3 با اعلام تاریخ 17 جولای به عنوان تاریخ انتشار نسخه آزمایشی این عنوان، به شایعات مربوط به محتوای اختصاصی پایان داد. بدین ترتیب دارندگان کنسول PS3 و PS4 در این تاریخ می‌توانند زودتر از بقیه از بازی با دستاورد جدید بانجی لذت ببرند.

همچنین دارندگان PS4 نیز می‌توانند حتی زودتر از این تاریخ و در همین پنجشنبه از نسخه ابتدایی و Alpha این بازی بهره‌مند شوند. به‌علاوه باندل اختصاصی این بازی برای کنسول PS4 نیز در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) به همراه نسخه دیگر کنسول‌ها به بازار جهانی عرضه خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

لینک دانلود ویدئو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات