تماشا کنید: تریلر نسخه بازسازی شده The Last OF US برای کنسول PS4

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
نسخه بازسازی شده شاهکار آخر الزمانی Nautghy Dog که سال گذشته به صورت انحصاری در اختیار کنسول PS3 بود، تا کمتر از یک ماه دیگر در اختیار دارندگان کنسول نسل بعدی سونی، یعنی PS4 خواهد بود. با ما برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماشای تریلر این عنوان درام بازسازی شده همراه گردید.
تبلیغات

اگر بخواهیم نسل گذشته و انحصاری‌هایش را در یک نگاه کوتاه از جلوی دیدمان بگذارنیم، امکان ندارد که شاهکار آخرالزمانی Naughty Dog را از قلم بیندازیم. عنوانی که می‌تواند در ورای جلوه‌های بصری و گیم پلی درگیر کننده‌اش، با شیمی پیچیده بین کاراکتر نوجوان و مسن دوست‌داشتنی‌اش، اشک را از دیده هر گیمری سرازیر کند. عنوانی که بدون شک لایق قرار گرفتن در لیست بهترین عناوین نسل هفتم و دریافت بیش از 200 جایزه با عنوان بهترین بازی سال است و حالا بدون شک می‌تواند تجربه بسیار دلپذیری برای خریداران کنسول تازه سونی باشد.

این نسخه بازسازی شده که علاوه بر مراحل اصلی، پک الحاقی (DLC) بخش تک‌نفره بازی یعنی Left Behind و تمامی DLCهای بخش چند نفره را نیز با خود به همراه دارد. به گفته سازندگان، این نسخه بازسازی شده در رزولوشن بالاتر اجرا می‌گردد و در آن سیستم سایه‌ها و نورپردازی و مدل‌سازی کاراکترها بهبود یافته است. تریلر این بازی را در زیر مشاهده کنید. در زیر می‌توانید تریلر این بازی که در کنفرانس E3 به نمایش در آمد را مشاهده کنید.

لینک دانلود ویدئو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3 2014 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات