گلکسی S5 مینی از سنسور اثر انگشت و سنسور ضربان‌سنج پشتیبانی می‌کند

یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عرضه‌ی نسخه‌ی کوچک پرچمداران به یک سنت در میان تولیدکنندگان تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی تبدیل شده است. از این‌رو بسیاری در انتظار معرفی نسخه‌ی مینی گلکسی S5 سامسونگ هستند. شاید انتشار تصاویری از نسخه‌ی مینی گلکسی S5 تا حدودی عطش کاربران برای دریافت اطلاعات را سیراب کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وبلاگ سم‌موبایل با انتشار تصاویری منتسب به برادر کوچک‌تر گلکسی S5 نوید معرفی این تلفن‌هوشمند را با ارث گرفتن ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی بزرگ‌تر داده است. براساس اطلاعاتی که می‌توان از این تصویر دریافت کرد، به‌نظر می‌رسد گلکسی S5 مینی از وجود سنسور اثرانگشت و همچنین سنسور ضربان‌سنج در پشت تلفن‌هوشمند بهره می‌برد. در این بین نباید قابلیت ضدآب بودن را نیز به دست فراموشی سپرد. شاید وجود چنین ویژگی‌های راه را برای حضور سایر ویژگی‌های نرم‌افزاری از جمله مد ذخیره‌ی نیرو و سایر ویژگی‌ها هموار سازد.

تصاویر منتشر شده شواهدی دال بر سخت افزار استفاده شده در این تلفن‌هوشمند ارائه نمی‌دهد، اما یکی از منابع داخلی مدعی شده است که سامسونگ این محصول را همچون نسخه‌های پیشین با مشخصات سخت‌افزاری پایین‌تری روانه‌ی بازار خواهد کرد. می‌توان انتظار داشت تا شاهد حضور این تلفن‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی AMOLED و رزولوشن 720p، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی، حافظه‌ی رم 1.5 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 2 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که سامسونگ حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی را با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD در این محصول تعبیه کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات