تبلت‌های سری Galaxy Tab S با صفحه نمایش AMOLED ظاهر شدند

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
از چند هفته پیش،‌ شاهد شایعات مربوط به سری جدید تبلت‌های سامسونگ بودیم، تبلت‌هایی که قرار است به صفحه نمایش AMOLED تجهیز شوند. امروز اولین تصاویر رسمی از این تبلت به بیرون درز کرده که نزدیک شدن به زمان عرضه این محصولات را نشان می‌دهند.
تبلیغات

ظاهرا تبلت جدید AMOLED سامسونگ در دو سایز ۸.۴ اینچ و ۱۰.۵ اینچ راهی بازار خواهد شد. نام برند این محصولات نیز Galaxy Tab S خواهد بود.

سم‌-موبایل دو تصویر از این تبلت را منتشر نموده است که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با تبلت‌های سری گلکسی تب پرو ندارند، اما طرح پشت آن‌ها شبیه به تلفن گلکسی اس ۵ سامسونگ شده است.

گزارش شده که دکمه فیزیکی جلوی این تبلت‌ها همچون گلکسی اس ۵ دارای سنسور اثر انگشت‌خوان است.

Samsung-Galaxy-Tab-S-105-AMOLED

تبلت ۱۰.۵ اینچی از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. سامسونگ از همان رابط کاربری Magazine UX که در تبلت‌های سری Pro این شرکت نیز بکار گرفته شده بود در تبلت‌های سری Galaxy Tab S نیز بهره برده است.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت‌ها می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای Exynos 5420 یا Exynos 5422 ، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل با فلاش LED، دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسل، پشتیبانی از شبکه وای-فای a/b/g/n/ac، بلوتوث ۴ و شبکه LTE اشاره کرد.

هر چند هنوز دقیقا مشخص نیست که تبلت‌های جدید سری Galaxy Tab S سامسونگ چه زمانی رسما رونمایی خواهند شد، اما این تصاویر نشان می‌دهند که فاصله زیادی تا کنفرانس معرفی آن‌ها نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات