گوشی Mi3S پرچمدار جدید شیائومی تحت تست بنچمارک AnTuTu قرار گرفت

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در سال 2013 زمانی که شیائومی پرچمدار Mi3 خود را ارائه کرد، یکی از بهترین و قوی‌ترین کانفیگ‌های سخت‌افزاری موجود در بازار را در دل آن جای داد. اکنون بر اساس نتایج تست AnTuTu به نظر می‌رسد جانشین جدید این دستگاه نیز که با نام Mi3S شناخته می‌شود از تجهیزات داخلی High-end استفاده خواهد کرد.
تبلیغات

 بر اساس داده‌های AnTuTu، مدل منسوب به Mi3S به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p مجهز شده که یکی بهترین تراشه‌های پردازشی حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون MSM8974-AC 801 در فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز با چهار هسته آن را همراهی می‌کند. این چیپ همان پردازنده‌ی استفاده شده در گلکسی اس 5 سامسونگ است. البته حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی پرچمدار جدید شیائومی نقطه قوت آن در مقابل پرچمدار سامسونگ خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل نیز در این دستگاه که آخرین نسخه‌ی پلتفرم اندروید کیت‌کت را اجرا خواهد کرد جای داده شده‌اند.

Suspected-Xiaomi-Mi3S-benchmark2

گوشی هوشمند Mi3S شیائومی در تست بنچمارک تا حدودی کم آورده و به امتیاز 31432 بسنده کرده است که برای این کانفیگ سخت‌افزاری در سطح پایینی قرار می‌گیرد. با این وجود احتمال بسیاری وجود دارد که بچمارک بدست آمده تنها متعلق به یکی از نمونه‌های اولیه و آزمایشی دستگاه بوده که هنوز برای عرضه نهایی و بهبود عملکرد بهینه‌سازی نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات