گوشی پرچمدار Vega Iron 2 پنتک معرفی شد: پردازنده اسنپ دراگون 801، رم 3 گیگابایت، صفحه‌نمایش 5.3 اینچ 1080p و دوربین 13 مگاپیکسلی

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
پنتک که سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند کره جنوبی پس از سامسونگ و ال‌جی است امروز از جدیدترین دستگاه پرچمدار خود با نام Vega Iron 2 پرده برداشت. بر خلاف شایعاتی که پیش‌تر در خصوص استفاده از پردازنده‌ی اسنپ دراگون 805 در این گوشی هوشمند بدست آمده بود و آن را به اطلاع شما نیز رساندیم، این دستگاه از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 801 بهره می‌برد.
تبلیغات

 Vega Iron 2 به پردازنده‌ی قدرتمند چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 مجهز شده که بر روی فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده است که آن را با سایر پرچمداران جدید بازار همتراز می‌کند. پرچمدار جدید پنتک ابعادی معادل ارتفاع  144.2 در عرض 73.5 و ضخامت 7.9 میلی‌متر و وزن 152 گرم دارد که نمایشگر 5.3 اینچی 1080p از نوع Super AMOLED را در دل خود جای داده است و نسخه‌ی 4.4.2 اندروید کیت‌کت را اجرا می‌نماید. سایر ویژگی‌های گوشی Vega Iron 2 از قرار پشتیبانی از LTE-Advanced، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل با همراهی آنچه پنتک آن را «تثبیت‌گر اپتیکال تصویر گسترده»‌ می‌نامد، دوربین جلویی 2.1 مگاپیکسل، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی و باتری 3,220 میلی آمپری است.

Pantech-Vega-Iron-2-official-renders.jpg2

پنتک فروش Vega Iron 2 را با دو رنگ سفید و مشکی در اواخر ماه جاری در کره آغاز خواهد کرد که هر دو انتخاب، از پوشش فلزی برخوردار هستند. هنوز صحبتی در خصوص قیمت و نیز احتمال و زمان عرضه‌ی جهانی این دستگاه به میان نیامده است. به شکل جالب توجهی، پنتک پرچمدار Vega Iron 2 خود را دقیقا در همان روزی رونمایی کرده که ال‌جی (یکی از رقبای اصلی این شرکت) از اولین گوشی هوشمند QHD خود پرده برداشته است. البته گوشی LG Isai FL تنها مختص بازار ژاپن تولید شده است اما به نظر می‌رسد که این دستگاه نسخه‌ی پیشرو LG G3 باشد که بصورت جهانی عرضه خواهد شد.

Pantech-Vega-Iron-2-official-renders.jpg4
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات