سونی کسب و کار کتاب‌های الکترونیک خود را به Kobo واگذار کرد

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی بعنوان بخشی از تلاش‌های چندجانبه برای جلوگیری از نشت جوهر قرمز از این کمپانی تصمیم گرفت بخش Reader خود را واگذار نماید. البته این غول ژاپنی کسانی که پیش‌تر یکی از دستگاه‌های مرتبط با این بخش را خریداری کرده‌اند را به کلی نا امید نکرده و به جای قطع پشتیبانی از این محصولات، بخش مربوطه را به کمپانی غول کتاب‌های الکترونیک مستقر در کانادا یعنی Kobo منتقل کرده است.
تبلیغات

 کوبو هم‌اکنون با برخوردار بودن از مجموعه‌ی عظیم چهار میلیون کتاب الکترونیک مطرح یکی از بازیگران مطرح این قسمت است که اپلیکیشن خود را در دسترس میلیون‌ها علاقمند کتاب و کتاب‌خوانی قرار داده است. بر اساس اعلام سونی این انتقال هم‌اکنون در حال اجرا بوده و از این پس کلیه‌ی دستگاه‌های اکسپریا و ریدر عرضه شده در انگلستان، استرالیا و آلمان بصورت پیش‌فرض با اپلیکیشن کوبو همراه خواهند شد. سونی همچنین بصورت اجتناب ناپذیر، تعطیل کردن فروشگاه‌های Reader خود را در سراسر جهان آغاز کرده است.

خریداران قبلی دستگاه‌های سونی به زودی ایمیلی دریافت خواهند کرد که شیوه‌ی انتقال کتابخانه‌های آن‌ها به اپلیکیشن کوبو در آن توضیح داده شده است و تا زمانی که این انتقال به مرحله‌ی نهایی نرسیده باشد نیز کاربران همچنان قادر خواهند بود که نسبت به خرید کتاب‌های الکترونیکی از فروشگاه Reader Store سونی اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات