تصاویری از نسخه‌ی طلایی تلفن‌هوشمند منتسب به جی۳ منتشر شد

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی معرفی نسل جدید پرچمدار ال‌جی، باز هم انتشار تصاویر در مورد این تلفن‌هوشمند اندرویدی آغاز شده تا همچون رقبای خود، پیش از انتشار شاهد فاش شدن تمام اطلاعات باشیم. حال تصاویری از نسخه‌ی طلایی منتسب جی۳ منتشر شده که با تصاویر پیشین منتشر شده از آن همخوانی دارد.
تبلیغات

برخلاف دفعات گذشته، کیفیت تصاویر منتشر شده نسبت به گذشته بهتر بوده و می‌توان جزئیات بیشتری را از این محصول فراگرفت. همانطور که تصویر گویا است، شاهد شباهت بی‌بدیل این تلفن‌هوشمند به ال‌جی Isai FL هستیم که دیروز توسط اپراتور مخابراتی KDDI برای بازار ژاپن عرضه شد و لقب اولین تلفن‌هوشمند ال‌جی با صفحه‌ی نمایش QHD ‌را از آن خود کرد.

براساس پیش‌بینی‌ها، دوربین 13 مگاپیکسلی مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند به یکی از نقاط قوت این محصول در بازار تبدیل خواهد شد. علاوه بر وجود لرزش‌گیر اپتیکال پیشرفته +OIS، قابلیت‌های دیگری چون امکان ضبط ویدئو با رزولوشن 4K و امکان تصویربرداری بهتر در شب به موجب وجود Laser-Beam خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد شیار مشکی رنگ موجود در کنار دوربین متعلق به Laser-Beam است. همچنین نباید فلاش دو گانه‌ی موجود روی این تلفن‌هوشمند را که از آیفون الهام گرفته شده از یاد برد.

براساس گمانه‌ها جی۳ از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,440، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 یا 805، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق میکرو SD مجهز خواهد شد. همچنین یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای تامین انرژی این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته شده است.

در صورتی که شایعات مبنی بر معرفی رسمی آن در ۶ خرداد صحت داشته باشد، باید شاهد عرضه‌ی رسمی آن به بازار مدت کوتاهی پس از معرفی باشیم. دیروز ال‌جی اعلام کرد که با اخذ گواهی صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی QHD‌ خود، آماده تولید انبوه آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات