Titanfall به فروش نزدیک به یک میلیون نسخه در 3 هفته دست یافت

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
از دید بسیاری از افراد Titanfall بازی است که باعث می شود نگاه ها بار دیگر به سمت کنسول Xbox One برگردد. اما در عمل این بازی چه مقدار فروش داشته است و آیا توانسته به رقابتی شانه به شانه با بازیهای پر فروش پلی استیشن دست یابد؟ لطفا در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبق آخرین گزارش مالی ارائه شده توسط Electronic Arts، حدود 925000 نسخه از این بازی در طول سه هفته به فروش رفته است. این در حالی است که این گزارش شامل فروش جهانی، نسخه‌های خریداری شده توسط سرویس Origin PC شرکت Electronic Arts و نسخه های موجود در داشبورد کنسول Xbox One نمی شود.

اما در مورد ورژن Xbox 360 می توان گفت که شروع خوبی داشته و اگرچه هنوز جزئیات دقیقی از آن ارائه نشده ولی طبق گزارش NPD در ماه آوریل، این بازی‌ ژانر روبات‌های مکانیکی در ماه مارچ جزو بازیهای پرفروش بوده و دومین بازی پرفروش برایXbox One محسوب شده است. البته وقتی آمارهای دقیقتر منتشر گردند، تصویر بهتری از میزان موفقیت این بازی به ما خواهند داد.

اگرچه ارقام فروش مربوط به Titanfall فوق العاده هستند اما پیش از این طبق اعلام سونی بازی Infamous: Second Son در عرضه جهانی برای پلی استیشن در طول 9 روز  به فروش یک میلیون نسخه (مجموع   فروش نسخه فیزیکی و  فروش نسخه های توزیع دیجیتالی) دست یافته بود. این در حالی است که آمار فروش Titanfall مجموع فروش برای رایانه و Xbox One است.

آیا شما از طرفداران سبک بازیهای روبوتیک (Mech games) هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات