صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی ال‌جی پیش از معرفی جی۳، با دریافت گواهی در آستانه‌ی تولید انبوه است

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی دیسپلی اعلام کرد که موفق به دریافت آخرین گواهی برای آخرین پنل ال‌سی‌دی AH-IPS خود توسط NEMKO شده است. همچنین این کمپانی کره‌ای اعلام کرد که آماده است تا پنل‌های نمایشی 5.5 اینچی با رزلوشن QHD را به تولید انبوه برساند.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید شایعات اخیر منتشر شده حکایت از این دارند که ال‌جی در جی۳ از چنین صفحه‌ی نمایشی بهره خواهد برد و این کمپانی نیز این مسأله را تأیید کرده است. شاید معرفی رسمی ال‌جی ایسای نیز نشان دیگری از بکارگیری این صفحه‌ی نمایش در جی۳ باشد. براساس بیانیه‌ای که منتشر شده است، صفحه‌نمایش مورد نظر دقیقاً مدت کوتاهی پیش از معرفی رسمی نسل جدید پرچمدار ال‌جی که به این نمونه مجهز خواهد شد، گواهی مورد نظر را دریافت کرده است.

این صفحه‌ی نمایش رزولوشنی برابر 2,560 در 1,440 پیکسل را دارا است که نتیجه‌ی آن تراکم پیکسلی 538ppi است. این پنل نمایشی بسیار باریک بوده و ضخامتی برابر 1.2 میلی‌متری دارد و حاشیه‌ی آن نیز برابر 1.15 میلی‌متر است. ال‌جی به واسطه ی بهره‌گیری از فناوری بهینه‌سازی پیکسل‌ها و LTPS در پنل پشتی، روشنایی موجود در پنل‌های فول اچ‌دی را در این صفحه‌ی نمایش وعده داده است.

حال باید به انتظار بنشینیم تا زمان معرفی جی3 در 6 خرداد ماه فرا برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات