گوگل شرکت Rangespan را در راستای بهبود تجربه خرید و فروش آنلاین به تصاحب خود درآورد

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
گوگل شرکت Rangespan را با قیمتی که همچنان فاش نشده است به تصاحب خود درآورد. غول جستجو به اندازه‌ی کافی تیزهوشی داشته است که در راستای تقویت ابتکارها و راه‌حل‌های خرید آنلاین خود فعالیت کند و با توجه به خرید اخیر این کمپانی، باید منتظر سرعت‌گرفتن توسعه‌ی این بخش باشیم. این سرویس که یک راه‌حل back-end برای خرده‌فروشی‌های آنلاین است، به این فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا روند محبوبیت خرید کالاهای مختلف را پیش‌بینی کنند.
تبلیغات

 Rangespan به زودی کلیه‌ی سرویس‌های خود را تعطیل خواهد کرد و در گوگل ادغام خواهد شد. این کمپانی مستقر در لندن طی بیانیه‌ای سفر خود به مانتین ویوو (یا دفتر زوریخ گوگل) را چنین توجیه می‌کند:

ما بسیار خشنودیم که اعلام کنیم Rangespan در حال پیوستن به گوگل است. ما در گوگل به فعالیت خود برای توسعه‌ی سرویس‌های مورد نیاز فروشندگان و خرده‌فروشی‌ها ادامه خواهیم داد و در خصوص موقعیت‌های پیش رو بسیار هیجان زده هستیم. بعنوان بخشی از تغییرات، ما سرویس‌های Rangespan را تعطیل خواهیم کرد. ما هم‌اکنون کار خود را بصورت شخصی با هر یک از خرده فروشی‌ها و تأمین‌کنندگان در این پروسه آغاز کرده‌ایم.

این تیم که شامل برخی کارکنان سابق آمازون و بنیان‌گذاران Rangespan است، به گروه خرید گوگل خواهند پیوست. گوگل در خصوص این تصاحب اطلاعات محدودی ارائه نموده و در این خصوص اعلام کرده که کارکنان و اعضای Rangespan به تیم سرویس‌های خرید گوگل خواهند پیوست تا به این شرکت در راستای بهبود سرویس‌های ارائه شده به خرده‌فروشی‌ها و فروشندگان کمک کنند. این موضوع برای فروشندگان و خریداران به معنای ارائه پیشنهادات بهتر و بهینه‌تر از طریق سرویس سرچ گوگل خواهد بود. هدف تشکیل Rangespan، کمک به فروشندگان برای پیش‌بینی محصولات مورد نیاز یا دلخواه مشتریان بود که می‌تواند منجر به درخواست گوگل برای استفاده از آن‌ها در راستای میزان فروش شود. با ارائه‌ی مقیاس‌های بهتر و دقیق‌تر در خصوص آنچه فروش بیشتری دارد یا باید در مرحله‌ی بعدی وارد چرخه‌ی فروش شود، احتمالاً خرده‌فروشی‌های آنلاین برای تعیین توالی محصولات خود به گوگل متکی خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات