شیائومی با پشت سر‌گذاشتن اپل، رتبه سوم بازار گوشی‌های هوشمند چین را به خود اختصاص داد

شیائومی بطور مداوم با ارائه‌ی دستگاه‌های با کیفیت در سطوح قیمتی مناسب، به برداشتن قدم‌های بزرگ در بازار چین ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد سخت‌کوشی چینی‌ها جواب داده و اکنون این تولیدکننده‌ی چینی گوشی‌های هوشمند، در بازار منطقه‌ای خود سهم بزرگتری را نسبت به اپل در اختیار گرفته است.

 البته این گزارش به این معنی نیست که شیائومی غول کوپرتینو را مغلوب ساخته؛ بلکه بر اساس آمارهای بدست آمده، اکنون شیائومی با بدست‌گرفتن بیش از 11 درصد گوشی‌های هوشمند فروش رفته در بازار بزرگ چین، اپل را با 10 درصد سهم به پشت سر خود رانده است.

موفقیت‌های اخیر شیائومی، این تولیدکننده را در مقام سوم منطقه قرار داده که در آن تنها سامسونگ و لنوو با سهم بازار معادل 18 و 12 درصد (به ترتیب) جلوتراز این کمپانی بومی حرکت می‌کنند. تسلطی که شیائومی برای خود دست‌و‌پا کرده، با توجه به مدت‌زمان کوتاه آغاز برنامه‌های این شرکت، تاثیر برانگیز است. به نظر می‌رسد با توجه به برنامه‌های این شرکت برای ورود به سایر بازارهای آسیایی نظیر اندونزی، سنگاپور و مالزی، کسب و کار شیائومی آمادگی جهش و توسعه‌ی بیشتر را در آینده نزدیک خواهد داشت.

اگر چینی‌ها همچنان بتوانند به رویه‌ی ارائه همین دستگاه‌های اندرویدی با مشخصات سخت‌افزاری و کیفیت بالا و البته سطح قیمت پایین‌تر از رقبا ادامه دهند، می‌توان منتظر تبدیل‌شدن شیائومی به یکی از بازیگران مهم این عرصه بود.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید