ادوبی اپلیکیشن Voice را برای آیپد به‌منظور تولید ویدئو منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
قدرت انتقال مفاهیم از طریق تصویر یک اصل اثبات شده است، از این‌رو بسیاری از افراد برای انتقال مفاهیم از زبان تصویر و ساخت ویدئوها استفاده می‌کنند. این اصل در مورد تمامی مفاهیم شامل موارد ساده یا پیچیده، صدق می‌کند. اپلیکیشن جدید Adobe برای آیپد که با نام Voice منتشر شده با ساختار ساده و کاربری آسان، درصدد کمک برای ساخت چنین ویدئوهایی است که وقت فراوانی را از افراد می‌گیرد.
تبلیغات

این اپلیکیشن کاربران را از ابتدای راه و از زمان شکل‌گیری ایده تا ساخت ویدئوی نهایی یاری داده و راهنمایی خواهد کرد. این اپلیکیشن به‌واقع امکان ساخت حرفه‌ای‌ترین ویدئوهای ممکن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما در کنار جنبه‌های مثبت Voice، این اپلیکیشن مشکلاتی را نیز دارد.

یکی از نکات منفی این اپلیکیشن، تعریف چارچوب‌های مشخصی برای یک داستان به‌منظور ساخت ویدئو است. در اولین قدم کاربر باید نوع داستان مورد نظر خود را برای ویدئو مشخص سازد. سپس اپلیکیشن با نمایش کارت‌هایی روند داستان را برای شما تشریح کرده و در واقع ایده‌ی خام کاربر را از طریق این کارت‌ها شکل دهد. این اپلیکیشن انواع مختلف سناریوها را بصورت پیش‌فرض دارد که هر یک روند داستان مشخصی داشته و کاربر می‌تواند جزئیات مدنظر خود را روی هر کارت اضافه کند.

سادگی، بارزترین ویژگی اپلیکیشن Voice است، چراکه روند استفاده از آن بسیار ساده است. با کلیک روی هر کارت، می‌توان آن را ویرایش کرده و المان‌های مدنظر خود، از قبیل تصویر، متن یا آیکون را در درون اپلیکیشن و روی پروژه اضافه کرد. Voice هنوز از اضافه شدن ویدئو روی کارت پشتیانی نمی‌کند. این اپلیکیشن شامل 100,000 تصویر بصورت پیش‌فرض است که گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

علاوه بر امکان ضبط صوت برای تمامی کارت‌ها، می‌توان برای تک‌تک کارت‌ها نیز توضیحات صوتی اضافه کرد. اَدوبی با افزایش کیفیت صدای ضبط شده آن را شبیه صدای ضبط شده توسط استودیو می‌کنند. همچنین می‌توان انواع موزیک‌‌ها را نیز با ویدئو مورد نظر همراه کرد. برای هر یک از این ویدئوها می‌توان یکی از ۳۲ تم موجود را انتخاب کرد. نتیجه‌ی نهایی یک ویدئوی اصلاح شده و شبیه به یک کار حرفه‌ای خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات