تلفن Vivo Xshot معرفی شد: پردازنده Snapdragon 801، سنسور 13 مگاپیکسلی سونی و دکمه دو مرحله‌ای شاتر

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی Vivo آخرین تلفن‌هوشمند اندرویدی خود را با نام Vivo Xshot معرفی کرد. ویوو این تلفن‌هوشمند را با تمرکز روی قابلیت‌های اختصاصی دوربین به بازار عرضه کرده است. هرچند این تلفن‌هوشمند بنابر شایعات با یک دوربین 24 مگاپیکسلی به بازار عرضه نشده است، اما Vivo از سنسور 13 مگاپیکسل با لنز f/1.8 در تلفن‌هوشمند خود بهره برده است.
تبلیغات

دوربین پشتی Xshot از یک فلش دو گانه‌ بهره می‌برد، ضمناً این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K ‌را دارا است. همچنین کلید شاتر دو مرحله‌ای نیز برای تسهیل روند ثبت تصاویر روی این تلفن‌هوشمند تعبیه شده است.

Vivo‌در قسمت جلوی دوربین نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی به‌همراه یک فلش قرار داده است تا مکالمات ویدئویی و تصویر برداری با کیفیت از خود را ارایه کند.

Vivo همچون دیگر کمپانی چینی، وان‌پلاس از نظر مشخصات فنی برای این تلفن‌هوشمند بهترین‌ها را استفاده کرده است. تلفن XShot  یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، آمپلی‌فایر هدفون Maxim MAX97220، قابلیت برقراری ارتباط اتصال به شبکه LTE، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان افزایش از طریق میکرو SD بهره می‌برد. ضمنا باتری این تلفن‌هوشمند دارای ظرفیت 2,600 میلی‌آمپری است. در کنار این نمونه، نسخه‌ی دیگری نیز با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 و فرکانس 2.3 گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

از نظر طراحی ظاهری، Xshot تفاوت بسیاری با Xplay 3S شش اینچی دارد که چند ماه پیش به‌عنوان اولین تلفن‌هوشمند با رزولوشن 2,560 در 1,440 به بازار عرضه شد.

احتمالاً Xshot در آینده‌ی نزدیک به‌همراه اندروید کیت‌کت و با رابط‌کاربری FunTouch ویوو روانه‌ی بازار چین می‌شود. قیمت نسخه‌ای که از اسنپ‌دراگون 800 بهره می‌برد 480 دلار و نمونه‌ای که دارای اسنپ‌دراگون 801 است 560 دلار برآورد شده است. هنوز مشخص نیست که آیا ویوو برنامه‌ای برای عرضه‌ بین‌المللی این تلفن‌هوشمند دارد یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات