گزارش زومیت از کنفرانس خبری بهین تکنولوژی و معرفی محصولات جدید فوجیتسو

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
مطالعه 5 دقیقه
امروز شرکت بهین تکنولوژی، نماینده محصولات فوجیتسو در کشور، کنفرانس خبری را در مقر خود برگزار کرد و در آن ضمن معرفی محصولات جدید فوجیتسو، خبر از عرضه لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های لنوو با گارانتی این شرکت داد. در ادامه، گزارش زومیت از این مراسم را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

مراسم شرکت فوجیتسو با حضور برخی از مدیران ارشد شرکت بهین و اصحاب رسانه برگزار گردید. در ابتدای مراسم، حمید توسلی، مدیرعامل بهین تکنولوژی، تاریخچه مختصری از شرکت بهین و همچنین شرکت فوجتیسو ارائه کرد. او گفت که شرکت بهین در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و از سال ۱۳۸۲ فروش محصولات فوجیتسو را در کشور آغاز کرد. فوجیتسو ۸۵ سال قدمت دارد و در بازار جهانی علاوه بر عرضه لپ‌تاپ‌ و تبلت‌ها، این برند به دلیل ارائه سرورها و اسکنرهای حرفه‌ای، معروف است.

مدیرعامل بهین تکنولوژی
فوجیتسو بعد از HP بزرگ‌ترین تولید کننده سرورها است.مدیرعامل بهین تکنولوژی

او در ادامه گفت که محصولات فوجیتسو بر خلاف رقبای چینی آن‌ها، در ژاپن یا کشور آلمان تولید می‌شوند و از این رو از کیفیت ساخت بسیار بالاتری در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های رایج بازار برخوردار هستند.

مدیرعامل بهین، شرکت خود را نماینده رسمی فوجیتسو اعلام کرد و گفت که بهین ارتباط مستقیم و بدون واسطه‌ای را با فوجیتسو دارد. محصولات فوجیتسو بیشتر مشتریان انترپرایس و شرکتی را هدف قرار داده‌اند و بسیاری از محصولات تولید شده توسط این شرکت در شرایط سخت و محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مراسم بهین

بهین تکنولوژی در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات فوجیتسو از جمله لپ‌تاپ، کامپیوتر بدون کیس (All in One)، اولترابوک، تبلت و سرور را راهی بازار کشور کرده است. عمده مشتریان محصولات فوجیتسو نیز شرکت‌ها و افرادی هستند که کیفیت و دوام در کنار امنیت بالا در اولویت‌ اول آن‌ها هستند.

اما بهین تنها به ارائه محصولات فوجیتسو اکتفا نکرده و به گفته مدیرعامل این شرکت، آن‌ها نمایندگی عرضه محصولات لنوو و چند برند دیگر از جمله  A-Trust را کسب نموده‌اند. تمرکز بهین در محصولات لنوو بر روی لپ‌تاپ و تبلت‌های این شرکت خواهد بود.

در ادامه این مراسم،‌ مدیر محصولات تبلت و نوت‌بوک بهین به معرفی دو تبلت جدید فوجیتسو با نام‌های Q572 و Q702 پرداخت.

IMG 5505

او ویژگی برجسته این محصول در مقابل سایر تبلت‌های 10 اینچی بازار را در حفاظت کامل  از اطلاعات در برابر کاربران غیر مجاز، حفاظت پیشرفته از سرقت، رمزگذاری کامل دیسک (FDE)، سنسور اثر انگشت و ماژول TPM تعبیه شده در آن دانست. این تبلت برای مصارف صنعتی تولید شده است و مجهز به پردازنده Core i3 یا Core i5 از خانواده Ivy Bridge است.

تبلت Q572 از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند تا امکان طراحی، نقاشی یا نوت‌برداری حرفه‌ای با این تبلت میسر شود. از دیگر امکانات خاص تبلت فوجتیسو می‌توان به امکان تعویض آسان باتری و حتی ارتقاء برخی از سخت‌افزارهای تبلت اشاره کرد که این محصول را نسبت به دیگر تبلت‌های حال حاضر بازار، خاص‌ترمی‌کند.

تبلت Q757 فوجیتسو از طیف وسیعی از درگاه‌های ورودی و خروجی پشتیانی می‌کند و بدنه آن نیز بسیار مقاوم و از جنس فلز است. اما این تبلت صنعتی نسبت به محصولات رایج بازار سنگین‌تر و ضخیم‌تر است.

 برای مشاهده اطلاعات بیشتر در باره این تبلت به وب‌سایت بهین مراجعه کنید.

 تبلت دیگری که در این مراسم رونمایی شد Q702 بود. این تبلت صنعتی نیز از کلیه امکانات امنیتی Q572 پشتیبانی می‌کند. این تبلت نیز به پردازنده AMD یا اینتل، ۴ گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و قلم دیجیتال تجهیز شده است.

تبلت Q702 از باتری ۵٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و وزن تبلت بدون داک فیزیکی ۷۳۲  گرم است.

هر دو تبلت از دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و  1 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند (کیفیت دوربین جلوی مدل بالاتر اچ‌دی است) و قادر به اجرای سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ هستند.

در انتهای مراسم نیز بازدیدی از بخش خدمات این شرکت داشتیم. بهین مجوزهای لازم برای تعویض قطعات معیوب در محصولات فوجیتسو را داشته و مهندسین بخش خدمات این شرکت نیز توان و دانش کافی برای تعمیر محصولات را دارند. مدیرعامل بهین اعلام کرد که ۹۵ درصد از مشتریان این شرکت از سرویس بهین راضی هستند.

بررسی تلویزیون خمیده‌ی 55 اینچ 55EA9700 ال‌جی
خدمات بهین

به زودی شاهد بررسی این محصولات در زومیت خواهید بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات