ال‌جی لوازم خانگی هوشمند خود را با قابلیت دریافت دستورات از طریق پیامک عرضه کرد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که علاقمند به‌ هوشمند‌سازی ابزار‌های مورد استفاده‌ی خود باشید، یقیناً به پتانسیل بالای لوازم خانگی برای بهره‌گیری از چنین ویژگی‌های واقف هستید. ال‌جی طیفی از لوازم خانگی هوشمند را عرضه کرده است که می‌توان با استفاده از پیامک، آن‌ها را کنترل کرد.
تبلیغات

استفاده از این لوازم خانگی از طریق ارسال پیام، شبیه به گفتگو با یک عامل انسانی است. برای مثال می‌توان دستورات مبنی بر انجام کاری برای یخچال، ماشین لباس‌شویی یا فِر  را از طریق اپلیکیشن LINE و سیستم Homechat ‌ال‌جی که با استفاده از اتصال به شبکه‌ی وای-‌فای کار می‌کنند، ارسال کرد. برای مثال ارسال پیامی با مضمون "در حال انجام چه کاری هستی؟" برای ماشین لباس‌شویی، با پاسخی در مورد نحوه‌ی پیشرفت و پروسه‌ی کاری آن همراه خواهد شد. فِر هوشمند قادر است تا پیشنهاداتی را در مورد پخت غذا ارائه کرده و فاکتورهای چون دما و زمان را برای غذای در حال پخت کنترل نماید.

ال‌جی در یخچال‌هوشمند خود دوربینی را قرار داده است که گستره‌ی دید وسیعی داشته و قادر است تا با کنترل عادات غذایی شما، بصورت خودکار لیست خرید تهیه کند. این محصولات هم‌اکنون در کره‌ی جنوبی در دسترس خریداران قرار گرفته است؛ اما برای علاقمندان به خرید در آمریکا و سایر نقاط به‌زودی عرضه خواهند شد. ال‌جی هنوز اطلاعاتی از قیمت این محصولات را ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات