تلفن Ascend P7 هواوی رونمایی شد: دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت، ۸ مگاپیکسل در جلو،‌ پردازنده ۴ هسته‌ای و صفحه‌نمایش ۵ اینچ 1080p

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
امروز هواوی طی مراسم ویژه‌ای که در پاریس برگزار نمود، از پرچمدار جدید خود با نام Ascend P7 رونمایی کرد. این تلفن که به بدنه بسیار باریک، سخت‌افزار جدید و نرم‌افزار باز-طراحی شده تجهیز شده، قرار است به زودی وارد بازار جهانی شود.
تبلیغات

تلفن Ascend P7 تنها ۶.۵ میلی‌متر ضخامت دارد و به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو تجهیز شده است. هواوی توجه ویژه‌ای به دوربین جلوی تلفن خود داشته است و سعی نموده تا نظر مثبت کاربرانی که به عکس‌برداری از خود تمایل دارند را به سمت محصول خود جلب کند. این تلفن به نسل چهارم از سنسور BSI سونی به همراه f/2.0 تجهیز شده است. هواوی در کنفرانس معرفی Ascepd P7 اعلام کرد که دوربین این تلفن از فناوری Ultra Snapshot بهره می‌برد که در آن، زمان در دسترس قرار گرفتن دوربین وقتی تلفن خاموش است به ۱.۲ ثانیه کاهش می‌یابد. این بدین معنی است که اگر کاربر دو بار دکمه کم‌کردن حجم صدا را فشار دهد در کمتر از ۱.۲ ثانیه، دوربین در دسترس قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که دوربین جلوی تلفن P7 هواوی از قابلیت‌های تصویر برداری پاناروما و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

سایز صفحه‌نمایش پرچمدار جدید هواوی نیز به ۵ اینچ افزایش یافته است. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم آن برابر ۴۴۱ پیکسل در اینچ است. قسمت جلو و پشت تلفن نیز با شیشه محافظ و ضد‌خش گوریلا گلس ۳ پوشانده شده است. پنل پشت دستگاه از ظاهر فلزی چندلایه‌ای ساخته‌ شده است. این تلفن در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی راهی بازار خواهد شد.

هواوی در Ascend P7 از یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که قادر به رقابت با پرچمدارانی همچون HTC One M8 با باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یا گلکسی اس ۵ با باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این تلفن نیز همچون دو رقیب نام‌برده شده آن، از حالات حداقل مصرف انرژی پشتیبانی می‌کند که با فعال‌کردن آن اغلب امکانات سیستم‌عامل از کار می‌افتد و تنها چند قابلیت محدود در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. در این حالت تنها با ۱۰ درصد شارژ باتری، تلفن ۲۴ ساعت در حالت استندبای روشن باقی می‌ماند.

هواوی نسخه جدید از رابط‌کاربری خود با نام Emotion UI 2.3 را بر روی سیستم‌عامل اندروید نصب نموده است. این نسخه از رابط‌کاربری هواوی قابلیت‌های جدید و ظاهر جذاب‌تری به خود گرفته است.

تلفن Ascend P7 هواوی به پردازنده HiSilicon Kirin 910 ساخت خود این کمپانی مجهز شده است که از گرافیک Mali 450 و پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی پرچمدار جدید هواوی می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، درگاه میکرو SD جهت افزایش حافظه ذخیره‌سازی‌ و پشتیبانی از LTE، بلوتوث ۴ و NFC اشاره کرد.

تلفن AScend P7 قرار است با قیمت ۶۲۵ دلار وارد بازار آسیا، اروپا و خاورمیانه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات