وان‌پلاس نسخه‌ی 64 گیگابایتی وان‌پلاس وان را پیش‌تر از نسخه‌ی 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش کمپانی چینی وان‌پلاس تلفن‌هوشمند خود وان‌پلاس وان را معرفی کرد که علی‌رغم بهره‌گیری از سخت‌افزار بسیار خوب که در حد و اندازه‌ی پرچمداران اندرویدی است که اخیرا معرفی شده‌اند، اما قیمت بسیار پایینی دارد. این کمپانی چینی اعلام کرد که ابتدا نسخه‌ی 16 گیگابایتی محصول خود را به بازار عرضه خواهد کرد. حال وان‌پلاس با تغییر سیاست‌های خود، خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی 64 گیگابایتی زودتر از نسخه‌ی 16 گیگابایتی داده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات جدید که وان‌پلاس منتشر ساخته است، چینی‌ها نسخه‌ی مشکی رنگ وان‌پلاس وان را پیش‌تر از نسخه‌ی سفید رنگ 16 گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهند کرد. یقیناً دلیل این تغییر در سیاست‌های کمپانی چینی محبوبیت نسخه‌ی 64 گیگابایتی تلفن‌های‌هوشمند در مقایسه با نسخه‌های 16 گیگابایتی است که توجه وان‌پلاس را نیز به خود جلب کرده است. انتظار می‌رود وان‌پلاس وان نسخه‌ی 64 گیگابایتی را در دهه‌ی اول سال خرداد ماه روانه‌ی بازار کند.

هر دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایتی وان‌‌پلاس وان بصورت آنلاک شده عرضه خواهند شد که قیمت‌ آن‌ها برابر 299 و 349 دلار است. در مورد مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند نیز وان‌پلاس از بهترین‌های موجود در بازار بهره برده است. وان‌پلاس وان در بردارنده‌ی صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p، شاسی و بدنه‌ی منیزیومی، دوربین 13 مگاپیکسلی سونی در پشت، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز و یک باتری 3,100 میلی‌آمپر ساعتی است. این تلفن‌هوشمند از رابط کاربری سایانوژن مبتنی بر اندروید کیت‌کت بهره می‌برد.

براساس اعلام وان‌پلاس این تلفن‌هوشمند از ابتدای نیمه‌ی دوم ماه آتی میلادی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات