اپل فروشگاه Staples را پشت سر گذاشت تا پس از آمازون در رتبه دوم بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا قرار گیرد

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش وال‌استریت‌ژورنال اپل توانسته بر Staples غلبه کند و به عنوان دومین خرده فروشی بزرگ آنلاین دنیا مطرح شود. فروشٍ آنلاین اپل نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد رشد کرده است. این موضوع نشان دهنده تمایل بیشتر کاربران به خرید اینترنتی و همچنین رشد درآمد فروشگاه‌های آنلاین این شرکت است.
تبلیغات

در این آمار کلیه فروش آنلاین اپل شامل فروش سخت‌افزار و محتوای دیجیتالی آی‌تیونز در نظر گرفته شده است.

گزارش وال‌استریت‌‌ژورنال براساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه Internet Retailer تهیه شده است. این موسسه سال گذشته نیز اطلاعات آماری مشابه‌‌ای را ارایه کرد که البته فروش آیفون، آیپد، آیپاد و کامپیوترهای مک در آن در نظر گرفته نشده بود. این بدین معنا است که شاید اپل در سال‌های گذشته نیز این جایگاه را داشته بود.

Online Sales

 جالب است بدانید که اپل تنها با تکیه بر فروش محصولات خود توانسته رتبه دوم را بین خرده فروشی‌های آنلاین بدست آورد و این در حالی است که کمپانی‌های دیگر و فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی علاوه بر فروش محصولات اپل، هزاران محصول دیگر را نیز به فروش می‌رساند. با این حال شاید برایتان جالب باشد که بدانید که مجموع فروش خرده‌فروشی‌های دوم تا یازدهم در لیست منتشر شده توسط Internet Retailer کمتر از کل فروش آمازون است. آمازون توانسته در سال گذشته فروش ۶۷.۸ میلیارد دلاری را تجربه کند که رسیدن به این رقم حتی برای کمپانی بزرگی همچون اپل نیز دشوار است.

این گزارش نشان از قدرت اپل در فروش محصولات خود و عدم وابستگی این شرکت به خرده فروشی‌های دیگر دارد. اپل به راحتی و بدون واسطه قادر است محصولات خود را به فروش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات