کسپرسکی و رونمایی از آخرین راهکارهای حفاظت از محیط‌های مجازی

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
کسپرسکی از جدیدترین راهکار امنیتی خود برای محیط‌های مجازی به عنوان پیشرفته‌ترین راهکار امنیتی برای پلتفرم‌های VMware، Citrix و Microsoft رونمایی کرد.
تبلیغات

این محصول نسبت به نسخه قبلی امکانات امنیتی بیشتری مانند کنترل برنامه‌های کاربردی و... را دارد و در قالب گواهینامه‌های انعطاف‌پذیری به مشتریان عرضه شده است. این محصول دارای مزایایی از جمله عملکرد بهتر در فضای مجازی، محافظت بی نظیر از فضای مجازی، استقرار و مدیریت آسان ویژه فضاهای مجازی و تنوع در گواهینامه ها و دسترسی‌ها می‌باشد.

قابلیت Hypervisor این محصول، درگیری تمامی ورودی و خروجی‌های سیستم، پردازنده و حافظه را به حداقل می‌رساند و از اسکن چندباره و غیر ضروری یک فایل روی چند ماشین مجازی جلوگیری می کند. به این ترتیب اثر منفی بر عملکرد سیستم به حداقل می‌رسد و بازده کارایی آن بالاتر می رود. همچنین این نسخه جدید از تمامی فن‌آوری‌های کلیدی مجازی‌سازی مایکروسافت و Citrix پشتیبانی می‌کند.

محافظت بی‌نظیر این محصول جدید کسپرسکی از طریق اتصال به پایگاه داده‌های ابری صورت می‌گیرد و محافظت بی‌وقفه‌ای در برابر تهدیدات ناشناخته انجام می شود. از این رو سطح حملات، آلودگی‌ها، آسیب‌ها و خسارات ناشی از اعمال سیاست‌های امنیتی با فیلترینگ ماشین‌ها مجازی در سطح دانه‌های ریز (Granular) به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

امنیت تمام فضاهای مجازی و فیزیکی از طریق یک کنسول واحد مدیریتی صورت می گیرد که دردسرهای نصب نرم افزارهای جانبی را به کلی از بین برده و کلیه عملیات راه‌اندازی و اجرا در کمتر از شصت دقیقه به وسیله یک کاربر ساده قابل انجام است. تمامی تنظیمات اعمال شده توسط کاربر به صورت خودکار روی تمامی ماشین‌های مجازی اعمال شده و نیاز به تنظیم تک تک آنها نیست. نتیجه این کار افزایش بهره‌وری از طریق اعمال یک سیاست امنیتی واحد و ادغام امور روزمره IT برای فضاهای فیزیکی و مجازی یکپارچه می‌باشد.

تنوع در گواهینامه‌ها نیز به کاربر اجازه می دهد که بسته به میزان کاربری و سطح توقعی که از نرم افزار امنیتی خود دارد، نسخه درست را خریداری کند. از این طریق علاوه بر حذف امکانات و قابلیت های بدون استفاده، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می شود. این گواهینامه‌ها همچنین بر حسب تعداد کاربران متصل به یک شبکه متغیر است. شرکت آواژنگ به عنوان نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، ارائه کننده این محصول جدید با تمامی گواهینامه‌های آن می‌باشد.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات