معرفی دو کروم بوک جدید توسط لنوو

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
وقتی لنوو تصمیم به انجام کاری می‌گیرد، تمام تلاش خود را می‌کند تا کار به بهترین نحو انجام شود. پس از معرفی دو مدل مخصوص کودکان در ماه گذشته، لنوو به تازگی دو کروم‌بوک معرفی نموده است. با زومیت همراه شوید تا با این دو مدل بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

این دو مدل با نام‌های N20 و N20p هر دو دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی و از نظر مشخصات فنی مشابه یکدیگر هستند. لنوو پیشتر نیز در نمایشگاه CES از ورود به بازار کروم‌بوک ها خبر داده بود. اما تفاوت بین این دو مدل این است که مدل N20 یک لپ‌تاپ کلاسیک بدون صفحه نمایش لمسی است در حالیکه N20p دارای یک صفحه نمایش لمسی است که تقریبا مشابه محصولات سری Yoga این شرکت قابلیت تا شدن به پشت تا 300 درجه را دارد (تقریبا مشابه سری Yoga، چرا که محصولات سری Yoga تا 360 درجه خم می‌شوند). این میزان خم شدن صفحه نمایش برای تماشای فیلم و مواردی از این دست بسیار مناسب است، البته انتظار نداشته باشید که از این کروم‌بوک‌ها دقیقا به جای یک تبلت استفاده کنید.

هر دو این کروم بوک‌ها از پردازنده چهار هسته‌ای Celeron اینتل با 8 ساعت باتری، دو درگاه USB و 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. طبق اعلام لنوو ممکن است مدل‌های 3G این کروم‌بوک‌ها نیز به بازارها عرضه شود. از بین این دو مدل، N20 که درای صفحه نمایش غیر لمسی است زودتر از مدل دیگر و احتمالا در نیمه خراد ماه به بازار عرضه می‌شود و بسته به این که مدل مورد نظر شما چه مقدار رم داشته باشد قیمتی بین 250 تا 279 دلار خواهد داشت. مدل N20p نیز با قیمتی بین 299 تا 329 دلار از نیمه تیرماه به بازارها عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات