ایسوس در نسل بعدی پدفون داک کیبرد را نیز برای استفاده در حالت لپ‌تاپ به این محصول اضافه خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ایسوس با عرضه‌ی محصول هیبریدی سری پدفون خود نسل نوینی از تجهیزات را به بازار ارائه داد که شامل یک تلفن‌هوشمند و داک تبلت است. حال به‌نظر می‌رسد ایسوس به این محصول اکتفا نکرده و در نظر دارد تا به پدفون خود یک داک کیبرد نیز اضافه کند که در این صورت سری جدید محصولات این کمپانی در بردارنده‌ی سه قطعه خواهد بود که می‌توان این محصول را بصورت تلفن‌هوشمند، تبلت و نهایتاً لپ‌تاپ استفاده کرد.
تبلیغات

Mobile Geeks با کنکاش در اسناد FCC اسنادی را یافته است که نشان از تولید یک داک کیبرد توسط ایسوس دارد. این داک برای اتصال نیازی به برقراری ارتباط فیزیکی نداشته و می‌تواند از طریق بلوتوث به ابزار مورد نظر متصل شود.

همانطور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، داک مورد نظر دارای عرض 25 سانتی‌متر است و براساس شواهد موجود برای عرضه‌ به‌همراه نسل جدید پدفون با نام PadFone X که از طریق AT&T ‌عرضه خواهد شد، توسعه یافته است. عدم استفاده از قفل‌های خاص در محل قرار گیری تبلت روی این داک، نشان از این دارد که می‌توان از این کیبورد برای ارتباط با سایر تبلت‌های هم‌اندازه با پدفون نیز استفاده کرد.

ایسوس برای کاهش وزن این داک، استفاده از امکان تعبیه باتری اضافی در این کیبرد را کنار گذاشته است، از این‌رو نمی‌توان همچون سایر نسخه‌های موجود در بازار با برقراری اتصال فیزیکی بین داک و تبلت، باتری تبلت را شارژ کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز کیبرد و ترک‌پد لمسی این داک، یک باتری 450 میلی‌آمپرساعتی در داخل آن قرار گرفته است که می‌توان آن را از طریق پورت USB شارژ کرد. همچین امکان استفاده از درگاه میکرو USB نیز نبوده و از OTG استفاده خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات