نرم افزار موبایلی شیپور، برای سهولت در دادوستد آنلاین رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
نرم افزار موبایلی دادوستد آنلاین «شیپور» برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس اپل به صورت رسمی رونمایی شد. «رضا اربابیان» مدیرعامل شرکت «نت تجارت اهورا» طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه اولین نرم افزار موبایلی شیپور را برای تمامی کاربران دیجیتالی رونمایی کرد.
تبلیغات

به گزارش خبرنگار زومیت, «رضا اربابیان» مدیرعامل شرکت «نت تجارت اهورا» طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه اولین نرم افزار موبایلی شیپور را برای تمامی کاربران دیجیتالی رونمایی کرد.

وی در ابتدای سخنرانی خود را با اشاره به فعالیت شرکت شیپور در زمینه خریدوفروش آنلاین و سهولت دادوستد کاربران در فضای مجازی گفت:

کاربران دیجیتالی حوزه ‌آی‌تی با درج آگهی‌ می‌توانند به صورت رایگان در این نرم‌افزار محصول خود را بفروشند یا به جست و جوی کالای مورد نظر خود در گروه های کالایی مختلف بپردازند.

اربابیان افزود:

در بازار آشفته دیجیتال کشور، خریدوفروش و آگهی آنلاین سایت شیپور کمک شایانی به کاربران کرده، چرا که در این سایت دلال‌ها حذف شدند‌ و افراد می‌توانند به صورت مستقیم بدون واسطه‌ها به خرید و فروش بپردازند.
sheypoor

وی با اشاره به خریدوفروش و عمر طولانی آگهی های آنلاین گفت:

نیازمندی‏های چاپی کوتاه مدت هستند و همچنین ارتباط با فروشنده از طریق تلفن صورت می ‎گیرد و آگهی نیز به شکل متنی خواهد بود اما با استفاده از این نرم افزار می توان به صورت مستقیم و باقرار دادن عکس و تمامی مشخصات به راحتی کالای مورد نظر را به معرض فروش و یا جست و جو گذاشت.

مدیرعامل شرکت «نت تجارت اهورا» افزود:

به دلیل حایز اهمیت بودن دسترسی و استفاده کاربران از نرم افزارهای موبایلی, شیپور توانسته به عنوان اولین فضای دادوستد رایگان, نرم افزار خود را برروی تمامی موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها ارایه کند.

وی گفت:

از مزایای نرم افزار موبایلی شیپور می توان به دسترسی راحت کاربران به درج آگهی, دسته بندی متنوع گره های طبقه بندی, جستجوی پیشرفته, فضای کاربری راحت و غیره اشاره کرد.

اربابیان در پایان سخنرانی خود تصریح کرد: «این نرم افزار که مختص اندروید و سیستم عامل iOS اپل است علاوه بر سایت شیپور در دو بازارچه مایکت برای اندروید و سیبچه برای دستگاه‌های اپلی قابل دسترسی است و کاربران می توانند برای دانلود این نرم افزار بر روی موبایل خود به این بازارچه‌های نرم افزاری مراجعه کنند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات