تماشا کنید: اجرای بزرگترین بازی Jenga توسط بیل‌های مکانیکی شرکت Caterpillar

دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
برخی از ما تجربه بازی Jenga را به صورت دو  یا چند نفره داریم و میزان تمرکز و دقت خود را در این بازی مورد سنجش قرار داده‌ایم. بازی Jenga سرگرم کننده است، اما وقتی این بازی توسط تجهیزات سنگین عمرانی با چند صد تن وزن انجام شود بسیار جذاب‌تر خواهد بود. با زومیت همراه شوید تا به تماشای یک ویدیو جالب که توسط شرکت Caterpillar منتشر شده است، بنشینیم.
تبلیغات

Caterpillar سازنده انواع بولدوزر و جرثقیل، ویدیویی از اجرای بازی چیدن بلوک‌های چوبی روی هم توسط تجهیزات سنگین خود منتشر کرده است. اما بر عکس برخی از ما که با بلوک‌های چوبی ظریف این بازی را انجام می‌دهیم در این ویدیو هر کدام از بلوک های چوبی تقریبا 272 کیلوگرم وزن دارند. اگر بازی Jenga را انجام داده باشید حتما با من هم‌عقیده هستید که تمرکز و دقت حرف اول را در این بازی می‌زنند. این ویدیو نشان می دهد که بیل‌های مکانیکی ساخت شرکت Caterpillar علاوه بر خراب کردن ساختمان‌های قدیمی یا حمل بار در حالت عادی از مانورهای دقیق و با ظرافت خاص نیز بهره می‌برند.

اما صرف‌نظر ز اینکه این ماشین‌ها تا چه حد دقیق هستند، این بازی نیز مانند هر بازی Jenga دیگری با ریختن تمام بلوک‌های چوبی به پایان می‌رسد.

آهنگ ‌زمینه این ویدیو هم یاداور خاطراتی برای ما است. شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات