مدیریت ایمیل‌ها و امور روزانه با اپلیکیشن CloudMagic

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
جستجوی نکات و یادداشت‌ ایمیل‌ موجود در چند حساب‌، کاری سخت و وقت‌گیر خواهد بود اگر شما نخواهید از ابزار کارآمد و مفیدی چون CloudMagic بهره ببرید.
تبلیغات

آیا شما هم از آن‌دسته از گیک‌ها و کاربران حرفه‌ای نت هستید که برای امور روزمره، کارهای تجاری و اشتراک خبرنامه‌های مورد علاقه، از چندین ایمیل و حساب کاربری در سرویس‌های مختلف استفاده می‌کنید؟ پس حتماً شرایطی را تجربه کرده‌اید که برای جستجوی یک موضوع خاص در میان انبوه ایمیل‌ها و در چندین حساب‌کاربری از سرویس‌های متفاوت، دچار مشکل شده و وقت زیادی را از دست بدهید. ما برای شما و چالش پیش روی شما یک راه‌حل مناسب سراغ داریم.

کلودمجیک برنامه‌ای جامع برای مدیریت تمامی حساب‌های کاربری ایمیل شما از سرویس‌ها مختلف است. این برنامه رایگان بوده و به شما اجازه می‌دهد تا 5 ایمیل از سرویس‌دهنده‌های مختلفی نظیر Yahoo، Gmail، Exchange، Outlook.com، Hotmail، Google Apps، Office 365، Email.com، GMX، AOL و هر نوع حساب‌کاربری که از پروتکل IMAP پشتیبانی می‌کند را به آن افزوده و بصورت یکجا به مدیریت و مرور آنها بپردازید.

به عبارتی شما یک اینباکس برای تمامی ایمیل‌های خود خواهید داشت که تمرکزتان را بر روی مرور دقیق‌تر محتوای آنها افزایش خواهد داد. البته کلودمجیک امکان برچسب‌گذاری و انتقال خودکار به پوشه‌های مجزا را نیز برای کاربران خود فراهم ساخته است.

مدیریت آسان تمامی ایمل‌ها در یک اینباکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کلودمجیک امکان جستجوی یکپارچه میان محتوای تمامی حساب‌های کاربری می‌باشد. جستجو در این برنامه بصورت هوشمند بوده و کلودمجیک سعی خواهد کرد تا با ارائه‌ی پیشنهادهای مناسب، به جستجوی دقیق‌تر و البته آسان‌تر محتوای موردنظر شما کمک نماید.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به تنظیم یادآور (Reminder) موارد مهم و ستاره‌دار، کماکان در رأس توجه شما قرار بگیرند. همچنین کلودمجیک با اعلانیه‌های دقیق خود در بالای اینباکس، همیشه شما را در جریان آخرین تغییرات و ایمیل‌های جدید قرار خواهد داد.

اما مهم‌ترین، جذاب‌ترین و البته جدیدترین ویژگی این برنامه که آن را به اپلیکیشنی فراتر از یک مرورگر ایمیل مبدل می‌سازد، امکان یکپارچه‌سازی آن با سرویس‌های کاربردی و مهمی است که اغلب ما برای برنامه‌ریزی بهتر کارهای شخصی، گروهی و تجاری خود از آن‌ها بهره می‌گیریم.

سرویس‌هایی نظیر SalesForce (سرویسی محبوب برای مدیریت فروش و رضایت مشتری)، ZenDesk (سرویس کاربردی دیگری برای مدیریت فروش و رضایت مشتری)، Trello (سرویس فوق‌العاده کاربردی به منظور برنامه‌ریزی امرو روزانه بصورت انفرادی یا گروهی)، MailChimp (سرویسی برای طراحی و ارسال ایمیل‌هایی زیبا و پویاتر)، Pocket (سرویسی نام‌آشنا به منظور ذخیره مطالب محبوب و مطالعه در زمانی مناسب‌تر) و Evernote (سرویس محبوب نت‌برداری و یادداشت نکات از صفحات وب).

بدین شکل شما دیگر برای برنامه‌ریزی امور، ذخیره مطالب و لینک ها و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان، نیازی به خروج از کلودمجیک نداشته و می‌توانید تمام این امور را مستقیماً از داخل خود برنامه انجام دهید. این مهم از طریق ایجاد کارت‌های کوچک و جذابی برای هر یک از این سرویس‌دهنده‌ها امکان پذیر شده است. 

یکپارچه‌سازی کلودمجیک با سرویس‌های مختلف

مثلا می‌توانید به اطلاعات تماس مشتریان خود در SalesForce دسترسی داشته باشید و به سرعت با آنها تماس بگیرید؛ با استفاده از یک ایمیل، تیکتی در ZenDesk ایجاد کرده و یا اطلاعات تیکت‌های موجود رابه‌روز نمایید؛  اطلاعات تماس مورد‌نظر خود را به آسانی به لیست خبرنامه خود در MailChimp بیفزایید؛  از ایمیل‌خود یادداشت‌برداری کرده و در Evernote ذخیر کنید؛ با ایمیل یه کارت جدید در Trello ساخته، بوردها را مشاهده کرده و کارت موردنظر را به خود اختصاص دهید.

کارت‌های کلودمجیک به دو شکل در دسترس شما خواهند بود. روش اول با دو بار ضربه زدن بر روی ایمیل مورد نظر و روش دوم با ضربه‌زدن بر روی آیکون کوچکی که درست بعد از نام ارسال‌کننده ایمیل مشاهده می‌کنید. کلودمجیک وعده داده است تا با همکاری توسعه‌دهندگان، کارت‌های بیشتری را برای یکپارچه‌سازی بیشتر برنامه خود با سایر سرویس‌دهندگان محبوب به اپ خود بیفزاید.

این برنامه طراحی ظاهری بسیار مینیمالی داشته و برای نمایش بر روی تلفن‌هوشمند و تبلت  کاملاً بهینه شده است. کلودمجیک برای اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات