با فلش OTG جدید اپیسر آشنا شوید

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اپیسر اخیرا یک فلش جدید با نام StripedCandy یا آبنبات راه راه را ارائه نموده است. این فلش مموری موبایل که برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساخته شده، ظاهری شبیه به آبنبات دارد و می‌تواند یک هدیه مناسب برای دوستانتان باشد. برای استفاده از این فلش تنها کافی است که AH170 را به گوشی یا تبلت خود متصل نموده و ویدئو، عکس و هر محتوای دیگری را بدون نیاز به لپ‌تاپ یا هر سیستم واسط دیگری، به ابزارهای موبایل منتقل کنید.
تبلیغات

این فلش فانتزی در ظرفیت‌های مختلف شامل 8، 16 و 32 گیگابایت عرضه می‌شود و با استفده از آن می‌توانید ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی و یا تبلت خود را افزایش دهید.

این فلش مموری در ظرفیت‌های مختلف عرضه شده تا پاسخگوی نیاز کاربران گوناگون باشد. در ساخت بدنه این محصول از ژل سیلیکونی استفاده شده تا جلوه زیبایی داشته باشد.

برای استفاده از این فلش هم کافی است که آن را به انواع گوشی یا تبلت اندرویدی سازگار با فناوری OTG متصل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات خود را منتقل نمایید. به این ترتیب می‌توانید از اشتراک‌گذاری محتوی دیجیتال (نظیر ویدئو کلیپ و عکس) با دوستانتان بهره ببرید. برای این کار نیازی به همراه داشتن لپ‌تاپ نخواهد بود و تنها کافی است که فلش StripedCandy را به گوشی یا تبلت دوستان خود متصل نموده و در صورتی که دستگاه آنها از قابلیت OTG پشتیبانی کند، اطلاعات‌تان را به آن منتقل نمایید. یک آداپتور USB هم همراه با این فلش در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که پس از اتصال به StripedCandy آن را به یک فلش USB 2.0 بدل می‌کند و سپس می‌توانید آن را به کامپیوتر یا هر ابزار USB دیگر متصل نمایید.

apacer-stripedcandy

گفتنی است که این محصول با گارانتی لایف‌تایم توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه شده و قابل خریداری است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات