وجود گلکسی اس ۵ مینی با نام مدل SM-G800F تایید شد

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی تلفن‌های گلکسی اس ۳ مینی و اس ۴ مینی، مطمئن هستیم که نسخه کوچک‌تر و البته ارزان قیمت‌تر گلکسی اس ۵ با نام Galaxy S5 Mini به زودی راهی بازار خواهد شد. در همین راستا اخیرا محصولی با نام مدل SM-G800 و نام گلکسی اس ۵ مینی در سایت پشتیبانی محصولات سامسونگ در فنلاند مشاهده شده است.
تبلیغات

گلکسی اس ۵ مینی در وب سایت رسمی سامسونگ در فنلاند قرار گرفته است. متاسفانه در این وب سایت مشخصات فنی Galaxy S5 Mini درج نشده است.

پیش‌از این شایعه شده بود که گلکسی اس ۵ مینی به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن 720p مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED است. از دیگر مشخصات فنی منتسب به Galaxy S5 Mini می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای میان رده Snapdragon 400، حافظه رم ۱.۵ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل اشاره کرد.

انتظار می‌رود تلفن گلکسی اس ۵ مینی همچون پرچمدار ۵.۱ اینچی سامسونگ، ضد آب و ضد گرد و غبار باشد.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۵ مینی را ماه آینده راهی بازار کند.

همچنین شایعه شده که علاوه بر سامسونگ، اچ‌تی‌سی نیز نسخه کوچک‌تر تلفن One M8 را با نام One M8 Mini روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود سونی و ال‌جی نیز رویه مشابه‌ای را برای عرضه نسخه کوچک اما مشابه پرچمداران خود، دنبال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات