آیا اچ‌تی‌سی پروژه تلفن وان M8 پرایم را متوقف کرده است؟

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا شایعاتی مبنی بر دو نسخه جدید از پرچمدار اچ‌تی‌سی، یکی با بدنه پلاستیکی و قیمتی پایین‌تر و دیگری با بدنه سرامیکی، نمایشگر بهتر و پردازنده Snapdragon 805 مطرح شده بود. حال evleaks خبر از متوقف شدن پروژه ساخت نسخه گران قیمت سرامیکی با نام One M8 Prime داده است.
تبلیغات

پس از معرفی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی، وان M8، شایعاتی مبنی بر ارائه دو نسخه دیگر از این تلفن هوشمند با نام‌های Ace و Prime نیز به گوش می‌رسید. به نظر می‌رسید نسخه ایس یک نسخه پلاستیکی ارزان قیمت و نسخه پرایم، یک نسخه قدرتمندتر و با نمایشگر بهتر باشند. روز گذشته یک نسخه مخصوص بازار چین از تلفن وان ام ۸ ایس با نام Vogue توسط اچ‌تی‌سی معرفی شد، اما امروز حساب توئیتر evleaks@ خبر از به تاخیر افتادن پروژه ساخت نسخه پرایم تا زمانی نامعلوم، توسط این کمپانی تایوانی داده است.

شایعات حاکی از آن بودند که اچ‌تی‌سی برای رقابت با جی ۳ ال‌جی قصد دارد یک تلفن ۵.۵ اینچی با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۵، دوربین پشت ۱۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و بدنه سرامیکی را معرفی کند. انتظار می‌رفت که معرفی این تلفن در ماه سپتامبر صورت بگیرد، اما هم‌اکنون کلیت وجود چنین محصولی زیر سوال رفته است.

هنوز کسی نمی‌داند که آیا اصلا چنین محصولی وجود داشته یا خیر! کسی نمی‌داند که آیا حتی اگر این تلفن قرار بوده ساخته شود، پروژه آن کنسل شده یا خیر! اچ‌تی‌سی هیچ‌گاه وجود چنین محصولی را تایید ننمود و حالا خریداران پرچمدار اخیر اچ‌تی‌سی می‌توانند نفس راحتی بکشند و مطمئن باشند که تایوانی‌ها نسخه بهتر و قدرتمندتری از پرچمدار خود را ارائه نخواهند داد، در این صورت شاید بسیاری از آنها حسرت می‌خوردند که چرا کمی بیشتر صبر نکردند!

If you were salty at having purchased an HTC One (M8) when news of the M8 Prime hit, ... - https://www.evleaks.at/2014/05/30/salty-purchased-htc-one-m8-news-m8-prime-hit-prepare-feel-vindicated-development-prime-suspended-indefinitely/— @evleaks (@evleaks) می 30, 2014

گفته می‌شود سامسونگ نیز در حال کار بر روی یک نسخه باکیفیت‌تر از پرچمدار خود، گلکسی اس ۵ است (که البته از سوی سامسونگ به صورت رسمی تکذیب شده است). باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تا پایان سال میلادی نسخه‌های دیگری از پرچمداران این دو کمپانی معرفی خواهد شد یا آنها به محصولاتی که معرفی کرده‌اند قناعت خواهند کرد؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات