اپلیکیشن رسمی مدیریت فایل‌ها برای ویندوزفون 8.1 منتشر شد

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این در زومیت خواندید که مایکروسافت درصدد اضافه کردن قابلیت مدیریت فایل‌ها به ویندوزفون از طریق انتشار اپلیکیشن File است؛ حال ردموندی‌ها براساس وعده‌ی داده شده این اپلیکیشن را منتشر کرده‌اند که می‌تواند بیش از پیش منجر به تحکیم مواضع سیستم‌عامل غول نرم‌افزاری شود.
تبلیغات

مایکروسافت این اپلیکیشن را بسیار کاربردی و ساده، طراحی کرده است، بطوریکه می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن در میان فایل‌های حافظه‌ی داخلی و همچنین در میکرو SD به کنکاش پرداخت.

اپلیکیشن File امکان گشت‌و‌گذار در میان فایل‌ها را از طریق جستجو، در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از طریق آن می‌توان فایل موردنظر را نیز اجرا کرد. همچنین اشتراک گذاری یک یا چندین فایل به‌همراه ایجاد، انتقال، کپی، تغییرنام، مرتب‌سازی و حذف‌کردن فایل‌ها نیز بخشی از امکاناتی است که File در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

FileWinInt

هرچند این اپلیکیشن بسیار ساده است، اما در عین حال کاربردی است. تنها امکانی که در این اپلیکیشن گنجانده نشده است، دسترسی به فایل‌های سیستمی است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن File، امکان دسترسی به فایل‌های سرویس ذخیره‌ی ابری وان‌درایو است.

می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دنلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات