گلکسی‌گیر نیز به خانواده‌ی تایزنی‌ها پیوست

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت خوانده بودید که سامسونگ در نظر دارد تا نسل اول ساعت‌هوشمند خود را به سیستم‌عامل تایزن بروزرسانی نماید. حال این کمپانی به وعده‌ی خود جامه‌ی عمل پوشانده و شروع به انتشار تایزن برای گلکسی گیر کرده است. با بروزرسانی گلکسی‌گیر به سیستم‌عامل تایزن، نسخه‌ی 2.2.0 در این ساعت‌هوشمند نصب می‌شود؛ اما از نظر ظاهری تغییر چندانی در آن مشاهده نخواهد شد.
تبلیغات

از نکات مثبت این تغییرات می‌توان به برخی بهینه‌سازی‌های اشاره کرد که شامل بهبود کارایی و عمر باتری این ساعت‌هوشمند با وجود تایزن است. همچنین نباید پخش‌کننده‌ی موسیقی مستقل را نیز نادیده گرفت که قابلیت ذخیره‌ی موسیقی روی ساعت‌هوشمند را برای کاربران ممکن می‌کند. امکان شخصی‌سازی میان‌برها و دستورات صوتی در دوربین نیز در این نسخه بهبود یافته است.

بسیاری از امکانات یاد شده را می‌توان در گیر ۲ و گیر نئو ۲ نیز مشاهده کرد؛ هرچند برخی از امکانات موجود در گلکسی‌گیر به امکانات سخت‌افزاری موجود در آن وابسته است که برای نمونه می‌توان به سنسور ضربان‌سنج اشاره کرد. در ادامه می‌توانید نگاهی به تغییرات انجام شده در گلکسی‌گیر با وجود تایزن داشته باشید. برای بروزرسانی گلکسی‌گیر می‌توان از نرم‌افزار Kies یا بروزرسانی دستی از طریق جستجوی بروزرسانی SM-V700 استفاده کرد. لازم به ذکر است که با بروزرسانی گلکسی گیر به تایزن، تمامی اطلاعات موجود در ساعت‌هوشمند از بین خواهد رفت. این موضوع پیش از تأیید بروزرسانی، توسط یک پیام به اطلاع کاربر خواهد رسید. همچنین شماری از اپلیکیشن‌ها نیز با وجود تایزن به علت عدم همخوانی، اجرا نخواهند شد.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات