۵.۲ درصد از گوشی‌های ویندوزفونی از نسخه‌ی ۸.۱ استفاده می‌کنند

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ویندوزفون ۸.۱ کم کم خود را آماده می‌کند تا وارد رقابت با بزرگان فعلی بازار گوشی‌های هوشمند یعنی اندروید و iOS شود. به تازگی آمار جدیدی از میزان استفاده کاربران ویندوزفونی از نسخه‌های ویندوز منتشر شده است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

AdDuplex یک شبکه تبلیغات موبایلی برای گوشی‌های متنوع ویندوز فونی است. با توجه به این امر، این شرکت به اطلاعاتی از اکوسیستم ویندوزفون دسترسی دارد که بقیه ندارند. طبق جدیدترین اطلاعاتی که از Alan Mendelevich بنیان‌گذار این شرکت بدست آمده است، در حال حاضر ۵.۲ درصد از گوشی‌های ویندوزفونی از ویندوزفون ۸.۱ استفاده می‌کنند. این در حالی است که در حال حاضر فقط کسانی که در سایت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده ثبت‌نام کرده‌اند، همچنین دارندگان گوشی‌ همراه لومیا ۶۳۰  به ویندوز ۸.۱ دسترسی دارند. ۷۷ درصد کاربران از ویندوزفون ۸ و ۱۷.۸ درصد هنوز در حال استفاده از ویندوزفون ۷ هستند.

Windows-Phone-8.1-is-on-5.2-of-Windows-Phone-handsets

طبق اطلاعاتی که از AdDuplex بدست آمده است، اگرچه لومیا 520 در حال حاضر متداول‌ترین گوشی هوشمند ویندوزفونی دنیا است، ولی سهم این مدل در بازار گوشی‌های ویندوزفونی در حال کاهش است. در حال حاضر 33.7 درصد از کاربران گوشی‌های ویندوزفونی از این مدل استفاده می کنند و رتبه بعدی با اختلاف نسبتا زیادی به لومیا ۶۲۵ با ۶.۷ درصد تعلق دارد. ۶.۲ درصد از کاربران نیز از  لومیا ۹۲۰ استفاده می کنند که به این ترتیب این گوشی در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

The-Nokia-Lumia-520-remains-the-most-popular-Windows-Phone-model

شاید جالب باشد که بدانیم در کشورهای فرانسه و لهستان رتبه سوم گوشی‌های ویندوزفونی متعلق به شرکتی جز نوکیاست و در این کشورها گوشی اچ‌تی‌سی 8S در رتبه سوم قرار دارد. در جمهوری چک نیز لومیا ۸۰۰ رتبه سوم را در اختیار دارد.

با توجه به این که آمار دقیق میزان استفاده از محصولات ویندوزفونی در کشور ما وجود ندارد به نظر شما کدام مدل‌های ویندوزی سه مدل رایج در کشور ما هستند؟ مقالات زومیت با نظرات خوب شما تکمیل می‌گردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات