استیو بالمر تیم بسکتبال کلیپرز را به قیمت ۲ میلیارد دلار می‌خرد

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
فکر می‌کنید هم‌اکنون که ساتیا نادلا بعنوان مدیرعامل، امور مایکروسافت را مدیریت می‌کند، استیو بالمرِ دوست داشتنی خود را در دوران بازنشستگی به چه چیز مشغول کرده؟ به گزارش لس آنجلس تایمز، بالمبر به تازگی قراردادی 2 میلیاردی را به منظور مالکیت بر تیم LA Clippers به امضا رسانده است.
تبلیغات

پس از اینکه آدام سیلور، عضو هیئت NBA (که در تصویر بالا او را در کنار استیو بالمر در حال تماشای بازی تیم کلیپرز می‌بینید) اعلام کرد که این تیم پس از سخنانِ نژاد پرستانه‌ای که از دونالد استرلینگ، مالک فعلی تیم فاش شد، او را مجبور به فروش کلیپرز خواهند نمود؛ تعدادی مناقصه برای واگذاری تیم LA Clippers صورت گرفت. بر اساس آنچه در گزارش تایمز عنوان شده، بالمر در این مزایده رقبایی نیز در مقابل خود داشت که شامل یک گروه به سرپرستی دیوید گِفن که تهیه‌کننده‌ی محتوای سرگرمی است، نیز می‌شد که این گروه با مبلغ پیشنهادی 1.6 میلیارد دلار در مقابل بالمر مزایده را واگذار کردند.

ثروت خالص مدیرعامل سابق مایکروسافت بین 15 تا 20 میلیارد دلار گزارش شده پس مسلما او از پس چنین معامله‌ای بر خواهد آمد. هنوز بصورت رسمی اطلاعیه‌ای در خصوص این معامله ارائه نشده، اما بر اساس گزارش TMZ، گفتگوها با عده‌ای از شرکت‌کنندگان در مناقصه همچنان در جریان است. با این وجود برخی از افراد معتبر در این زمینه گفته‌اند که معامله‌ی استیو بالمر تقریبا نهایی شده تلقی می‌شود که البته تا تایید نهایی، لازم است برخی موانع از سر راه برچیده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات