کفش مغناطیسی برای راه رفتن روی سقف و چنگال گرگینه‌ایِ فیلم مردان ایکس در کارگاه کوچک کالین فروز

جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز کار جالب Colin Furze که چنگالی شبیه چنگال گرگینه در فیلم X-Men در کارگاه کوچک خود ساخته بود، کهنه نشده و افراد زیادی در یوتیوب به تماشای آن می‌پردازند. حالا نوبت به ساختن کفشی مغناطیسی رسیده که بتوان با آن روی سقف راه رفت! در ادامه‌ی مطلب، فیلمی از هر دو گجت جالب وی را که مورد توجه بسیاری از دوست‌داران گجت قرار گرفته، تماشا می‌کنیم. با ما باشید.
تبلیغات

چنگال گرگینه جذابیت زیادی برای کالین فروز داشته که تا این حد حوصله کرده و آن را ساخته است.

xmen-claws

ابتدا به ویدیوی ساخت چنگال گرگینه‌ای و توضیحات آن توجه کنید:

دانلود ویدیو

اما به Megneto بپردازیم که از مگنیتوی X-Men الهام گرفته شده است.

برای خلق اثر جدید، Furze سراغ یک جفت کفش Van کهنه رفته و یک کفته‌ی الکترومغناطیسی در آن جاسازی کرده است. طبعاً وزن یک انسان زیاد است و با یک کفه‌ی الکترومغناطیسی ضعیف، کاری از پیش نمی‌رود. بنابراین پس از آزمایش، به این نتیجه رسیده که یک سیم‌پیچ قوی برای ساختن یک الکترومگنت خوب تهیه کند.

هزینه‌ی زیادی در کار نیست؛ اون به یک قراضه‌فروشی سر زده و میکروویو مناسب کارش را یافته و سپس با جدا‌کردن بخش ترنسفورمر آن، سیم‌پیچ مورد نظر خود را به دست آورده است. یک هسته‌ی مغناطیسی در سیم‌پیچ قرار داده تا اثر میدان مغناطیسی تشدید شود و در نهایت محصولی ساخته که وزن 176 پوندی (معادل 80 کیلوگرم) او را تحمل کند.

 برای راه رفتن روی سقف، بند کفش را محکم بسته و برای هر کفش کلید خاموش و روشن گذاشته تا هنگام قدم زدن توان جدا کردن آن از سقف را داشته باشد.

این هم ویدیوی کفش مغناطیسی Fruze:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات