مایکروسافت 15 اردیبهشت امسال یک کنفرانس اختصاصی برای معرفی دو گوشی جدید نوکیا لومیا 930 و 630 برگزار می‌کند

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی آمریکایی مایکروسافت برای اولین بار پس از آن‌که بخش گوشی‌ها و تجهیزات کمپانی فنلاندی نوکیا را از آن خود نمود، قصد دارد یک کنفرانس اختصاصی برای معرفی گوشی‌(های) ویندوزفونی جدید نوکیا برگزار نماید. این کنفرانس قرار است پانزدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.
تبلیغات

در این کنفرانس که قرار است پنج شنبه‌ی هفته آینده در شهر سائو پائولو در کشور برزیل برگزار گردد، پیش بینی می‎‌شود دو گوشی از خانواده لومیای نوکیا معرفی شوند. این دو گوشی احتمالا لومیا 630 و لومیا 930 نام دارند و برای عرضه در بازار برزیل عرضه خواهند شد.

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که لومیا 630 نسل جدیدتر و پیشرفته‌تر لومیا 520 محسوب می‌گردد و یکی از پر طرفدارترین گوشی‌های عرضه شده در سال جاری میلادی محسوب می‌شود؛ چرا که تخمین زده می‌شود تاکنون بالغ بر 100 اپراتور مخابراتی از سراسر جهان از چندی پیش اقدام به سفارش دادن این گوشی نموده‌اند.

حال که عرضه این دو محصول مصادف با کامل شدن عملیات نقل و انتقال بخش ابزارهای نوکیا به مایکروسافت شده‌، باید دید که ردموندی‌ها گوشی‌های جدید را همچنان با برند پیشین نوکیا عرضه می‌کنند و یا تصمیم دارند نام مایکروسافت را بر روی آن‌ها حک نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات