تصاویر فاش شده از اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ حکایت از تعبیه یک دوربین در پشت برادر کوچک‌تر وان ام۸ دارد

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
عرضه‌ی نسخه‌ی مینی پرچمداران اندرویدی در حال تبدیل شدن به یک سنت بین کمپانی‌ها تولیدکننده است. انتشار اخبار از در راه بودن اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ دارند، با این تفاوت که نسخه‌ی کوچک شده‌ی وان مینی از فناوری مربوط به استفاده از دوربین دوگانه در پشت بهره نخواهد برد. اخباری در این مورد منتشر شده بود که حکایت از عدم تعبیه چنین امکانی در وان مینی ۲ داشت که انتشار تصاویری منتسب به وان مینی ۲ این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.
تبلیغات

همانطور که در بررسی ویدئویی زومیت از اچ‌تی‌سی وان ام۸ نیز ملاحظه کردید، وجود دوربین دوم به منظور ثبت اطلاعات مربوط به عمق تصویر است که نتیجه‌ی آن ایجاد افکت‌ها و تغییر فوکوس در تصاویر ثبت شده است.

هرچند این سیستم یک فناوری نوین در عرصه‌ی تلفن‌های‌هوشمند است، اما به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نظر ندارد تا این فناوری را در نسخه‌ی کوچک پرچمدار خود نیز تعبیه کند. اما این موضوع تنها تفاوت دو نسخه نبوده و اچ‌تی‌سی دوربین مخصوص مکالمات ویدئویی را نیز در نسخه‌ی مینی تعبیه نخواهد کرد. تایوانی‌ها برای جبران این کمبود یک سنسور 13 مگاپیکسلی را به‌عنوان تنها دوربین اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ در نظر گرفته‌اند.

شایعات حکایت ازاین دارند که اچ‌تی‌سی در این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720، تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. ضمناً وان مینی 2 از اندروید 4.4 به‌همراه رابط کاربری سنس 6 بهره‌مند خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات