با پوستر خلاقانه‌ تعاملی که امکان شنیدن صدای ادویه‌جات را میسر می‌کند، آشنا شوید

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
آنچه در تصویر مشاهده می‌کنید، مربوط به پوستر خلاقانه‌ای است که برای یک کمپانی عرضه کننده ادویه‌جات طراحی شده است. اگر هر کدام از بخش‌های رنگی پوستر را لمس کنید، صدایی تولید می‌شود که کمپانی صاحب این تبلیغ آن را «صدای ادویه» می‌نامد. اما چطور یک پوستر کاغذی قادر است دستورات لمسی را دریافت و صدای مربوط به آن را تولید کند؟
تبلیغات

آژانس تبلیغاتی Grey London این تبلیغ را برای شرکت Schwartz طراحی کرده است. هدف آن‌ها ساخت یک پوستر تعاملی بوده که به لمس انگشتان مخاطب پاسخ می‌دهد. این پوستر از طریق بلوتوث به آیپد یا آیفون متصل می‌شود و این ابزارها را به اسپیکر خود تبدیل می‌کند. پس از اتصال این ابزارها به پوستر، اگر دست خود را بر روی هر کدام از بخش‌های رنگی پوستر بکشید، صدای مربوط به آن پخش می‌شود صدایی که هر کدام به ادویه خاصی اختصاص یافته‌اند.

نگاهی به ویدیو این کمپین خلاقانه بیندازید تا دید بهتری نسبت به نحوه کار آن بدست آورید:

این پوستر براساس صفحه لمسی خازنی که توسط Novalia (زیر مجموعه دانشگاه کمبریج) طراحی گردیده، ساخته شده است. بلافاصله پس از جفت شدن پوستر با اپلیکیشن موبایل، کاربر می‌تواند صدای پوستر را از تلفن یا تبلت خود بشنود. آن‌ها ۱۶ صدای مختلف را به ادویه‌های مدنظر خود که هر کدام رنگ مشخصی دارند مرتبط کرده‌اند.

نظر شما درباره این پوستر و ایده پشت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات