
آنچه در تصویر مشاهده میکنید، مربوط به پوستر خلاقانهای است که برای یک کمپانی عرضه کننده ادویهجات طراحی شده است. اگر هر کدام از بخشهای رنگی پوستر را لمس کنید، صدایی تولید میشود که کمپانی صاحب این تبلیغ آن را «صدای ادویه» مینامد. اما چطور یک پوستر کاغذی قادر است دستورات لمسی را دریافت و صدای مربوط به آن را تولید کند؟
آژانس تبلیغاتی Grey London این تبلیغ را برای شرکت Schwartz طراحی کرده است. هدف آنها ساخت یک پوستر تعاملی بوده که به لمس انگشتان مخاطب پاسخ میدهد. این پوستر از طریق بلوتوث به آیپد یا آیفون متصل میشود و این ابزارها را به اسپیکر خود تبدیل میکند. پس از اتصال این ابزارها به پوستر، اگر دست خود را بر روی هر کدام از بخشهای رنگی پوستر بکشید، صدای مربوط به آن پخش میشود صدایی که هر کدام به ادویه خاصی اختصاص یافتهاند.
نگاهی به ویدیو این کمپین خلاقانه بیندازید تا دید بهتری نسبت به نحوه کار آن بدست آورید:
این پوستر براساس صفحه لمسی خازنی که توسط Novalia (زیر مجموعه دانشگاه کمبریج) طراحی گردیده، ساخته شده است. بلافاصله پس از جفت شدن پوستر با اپلیکیشن موبایل، کاربر میتواند صدای پوستر را از تلفن یا تبلت خود بشنود. آنها ۱۶ صدای مختلف را به ادویههای مدنظر خود که هر کدام رنگ مشخصی دارند مرتبط کردهاند.
نظر شما درباره این پوستر و ایده پشت آن چیست؟
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.