دعوت‌نامه رسمی سامسونگ؛ 7 خرداد مراسمی با محوریت سلامت

شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
سلامتی، آیا این ‌نام یک گوشی هوشمند جدید است؟ یا بهترین بهانه موجود برای این که مشتریان تمایل به خرید یک گجت پوشیدنی داشته باشند؟ به نظر می‌رسد سامسونگ در پی افزایش نفوذ خود در حوزه سلامت است. برای اطلاع از جزییات مربوط به مراسم آینده سامسونگ با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ در عرصه سلامت تنها به محصول Gear Fit و نرم‌افزار کم-استفاده S Health اکتفا نکرده و در پی اقدامات جدید است. به تازگی سامسونگ دعوت‌نامه‌ای را منتشر کرده است که طبق آن از علاقه‌مندان برای حضور در مراسمی با محوریت سلامتی در تاریخ 28 می (7 خرداد) دعوت به عمل آمده است.

همانطور که از تاریخ برگزاری این رویداد مشخص است، این مراسم قبل از کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد محوریت آن معرفی برنامه‌های بخش سلامت خانواده محصولات سامسونگ باشد. با توجه به این که این دعوت‌نامه توسط بخش نیمه‌هادی‌های سامسونگ ارسال گردیده است احتمالا این مراسم در مورد معرفی محصولی مانند Gear Fit 2 نیست بلکه در مورد حسگرها و قطعاتی خواهد بود که در شرف عرضه به بازار هستند. ما هم به همراه شما منتظر می‌مانیم تا ببینیم سامسونگ چه تدارکی برای این مراسم دیده است. اخبار مربوط به این مراسم حتما توسط زومیت به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات