اچ‌پی تا پایان سال 2015 می‌تواند از تکنولوژی و برند Beats Audio در محصولات خود استفاده کند

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از اتفاقات مهم روزی که گذشت، قراردادی بود که همگان از وجود آن مطلع بودند؛ اپل سرانجام بیتس را به قیمت ۳ میلیارد دلار به تصاحب خود درآورد. هیولت پاکارد نیز بر اساس قراردادی که پیش‌تر با بیتس منعقد نموده بود نامی در این میان دارد. اگرچه در مطلب پیشین گفتیم که این قرارداد به زودی به پایان خواهد رسید؛ اما HP اعلام کرده که در طی سال 2015 نیز اجازه دارد از برند Beats Audio بهره ببرد.
تبلیغات

 مسلماً اپل با پرداخت فوری 2.6 میلیارد دلار از مبلغی که ابتدا قرار بود 3.2 میلیارد دلار باشد و پس از آن به 3 میلیارد دلار تقلیل یافت، زرنگی خود را نشان داده؛ اما به نظر می‌رسد Dr. Dre نیز منفعت خوبی از این میان بدست آورده است. درست پس از نهایی‌شدن این قرارداد، اپل هزینه‌ی اشتراک سرویس Beats Music را کاهش داد که موجب خرسندی کاربران شده است.

اکنون هیولت پاکارد که یکی از نام‌های قدیمی دره‌ی سیلیکون محسوب می‌شود، به همه یادآور شده که این کمپانی بر اساس قراردادی که با بیتس دارد، همچنان می‌تواندتا پایان سال جاری  به تولید و توسعه‌ی انواع دستگاه‌ها از جمله تبلت با تکنولوژی Beats Audio ادامه دهد و علاوه بر این مجاز است تا پایان 2015 این دستگاه‌ها را با برند بیتس به فروش برساند.

در حال حاضر HP اعلام کرده که این شرکت صف کاملی از محصولات را برای معرفی و ارائه در طی سال دارد که همگی از تجربه‌ی کامل Beats Audio پشتیبانی می‌کنند. تکنولوژی بیتس در حال حاضر بر روی 15 تا 20 درصد از محصولاتی که اچ‌پی نسبت به فروش آن‌ها اقدام می‌کند، وجود دارد. بنابراین اگر علاقه دارید یکی از محصولات اچ‌پی را که به تکنولوژی بیتس مزین شده خریداری کنید، تنها یک سال و نیم برای عمل به این تصور فرصت خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات