ال‌جی، کاور QuickCircle را با قابلیت شارژ بی‌سیم معرفی کرد

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای چندین باره‌ی اطلاعات بالاخره ال‌جی تلفن‌هوشمند خود جی۳ را معرفی کرد. ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند منحصر به ویژگی‌های ظاهری و مشخصات فنی نبوده و ال‌جی، جی۳ را همراه با کاور QuickCircle روانه‌ی بازار خواهد کرد. این کاور با بهره‌گیری از بهبودها انجام شده در رابط‌کاربری و یک پنجره‌ی دایره‌ای شکل، امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربر گذاشته است. البته نباید قابلیت شارژ بی‌سیم از طریق کاور را نیز از یاد برد.
تبلیغات

علی‌رغم بهره‌گیری از یک نسبت خوب در مورد سایز صفحه‌ی نمایش به بدنه، بازهم جی ۳ به‌عنوان یک تلفن‌هوشمند بزرگ خودنمایی می‌کند، از این‌رو حفاظت از آن نیز دقت بیشتری را می‌طلبد. ال‌جی نیز با علم به این موضوع مجموعه‌ای از بهترین کاورهای ممکن را با نسل جدید پرچمدار خود همراه ساخته است.

شناخته‌شده‌ترین و پرحرفو حدیث‌ترین کاور برای جی۳، QuickCircle‌ است که با بهره‌گیری از پنجره‌ی دایره‌ای شکل، بسیاری را مشتاق دیدار خود کرده است. ال‌جی با بهبود رابط‌کاربری خود، امکان دسترسی به قابلیت‌های مختلف جی‌۳ را از طریق روزنه‌ی دایره شکل QuickCircle برای کاربران مهیا کرده است.  با استفاده از این کاور می‌توان بدون نیاز به باز کردن کاور به امکانات نرم‌افزاری مختلف این تلفن‌هوشمند دسترسی یافت. ضمناً اصلی‌ترین ویژگی این کاور قابلیت شارژ بی‌سیم جی۳ است.

در کنار ال‌جی شمار دیگری از تولیدکنندگان نیز به ساخت قاب‌های مختلفی برای ال‌جی پرداخته‌اند که طریف‌تر و ارزان‌تر از کاور‌های رسمی تولید شده توسط ال‌جی برای این تلفن‌هوشمند است. در میان کاورهای موجود سلایق مختلف در نظر گرفته شده و انواع کاورهای فلزی، پلاستیکی با ساختار نرم و سخت و همچنین یک کاور چرمی در نظر گرفته شده است. دامنه‌ی قیمتی این قاب‌ها نیز بسیار متنوع است.

ال‌جی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت QuickCircle ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات